חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » אופטימיזציית מהירות לאתר – האם זה עוזר לקידום האתר

אופטימיזציית מהירות לאתר – האם זה עוזר לקידום האתר

הרשת מלאה באתרי אינטרנט רבים ושונים, ואם ננסה לכמת את העניין הזה נגיע למיליארדי כתובות שונות של אתרי אינטרנט שונים.

השליטה הבלתי מעורערת של רשת האינטרנט היום היא גוגל, ולכן הרבה מהעתיד של העסק שלכם נמצא בעצם בידיים שלה.

גוגל תחליט אם לקדם או לא לקדם את האתר שלכם בהתאם ללא מעט גורמים, כאשר אחד מהם הוא אופטימיזציית מהירות לאתר.

ברגע הזה חשוב לעצור ולשאול – האם העניין הזה באמת עוזר לקידום האתר? אז בואו נבין את הקשר בין אופטימיזציית מהירות לאתר לבין קידום, על מנת שתוכלו לנקוט בצעדים הכי נכונים לעסק שלכם.

 

אופטימיזציית מהירות לאתר – מה זה אומר בכלל?

אופטימיזציית מהירות לאתר היא חלק בלתי נפרד היום מהתפעול של אתר האינטרנט של העסק שלכם. כבסיס נוכל להגיד שהיום עסקים שאין להם אתר אינטרנט הם עסקים שכמעט ואין להם כל אפשרות להתקדם ולהפוך לשחקנים אמיתיים במגרש של הגדולים, אבל בינינו – אתר אינטרנט זה פשוט לא מספיק.

אתר האינטרנט של העסק שלכם צריך להיות אתר נגיש, מעוצב, נוח לגלישה וכמובן – מהיר. אופטימיזציית מהירות לאתר היא זו שיכולה להפוך אותו לאתר מהיר שנעים לגלוש בו, ולכן יש להקפיד לבצע אותה.

 

אופטימיזציית מהירות לאתר וקידום – באמת יש קשר בין הדברים?

אז תראו, על פניו לא תמיד יהיה קשר הדוק בין שני דברים, אבל אם נכנסים לעובי הקורה מגלים, ברוב הפעמים, שיש לא מעט קשר בין שניהם. המקרה הזה בא לידי ביטוי בצורה מופלאה בקשר שבין אופטמיזציית מהירות לאתר וקידום.

לכאורה, קידום אתרים מתבסס על כל מיני דברים שאינם קשורים בכרח במהירות האתר. קידום אתרים מתבסס, בין היתר, על מילות מפתח, קישורים, ולפעמים גם תשלום לגוגל. מה שכן, לצד כל אלו, קיימת חשיבות גם לאיך האתר שלכם עובד בפועל – וכאן בדיוק נכנסת הנקודה של אופטימיזציית מהירות לאתר.

 

אתר מהיר – מקום טוב בגוגל

יכול להיות שעסק מסויים ישקיע בלי סוף בתוכן, במחקר מילות מפתח או בתשלום לגוגל, אך בסופו של דבר גוגל מעוניינת לתת תוצאות לא פחות ממושלמות לגולשים שלה – ועל כן כל אתר אינטרנט צריך להכיל אלמנטים נוספים חשובים, שאחד מהם הוא המהירות.

במידה ואתר אינטרנט לא יהיה מהיר מספיק, לגוגל לא יהיה ערך מוסף בקידום שלו ברשימת התוצאות שלה, היות והוא אולי יעמוד בתור תוצאה טובה, אבל לא טובה מספיק. לכן, בכל הנוגע לאופטימיזציית מהירות לאתר – כדי להתייעץ עם מי שמומחה בתחום.

 

קידום אתרים – הדרך להגיע לכל התוצאות בפעם אחת

באמצעות שימוש בשירותיה של חברת קידום אתרים, תוכלו להבטיח אופטימיזציית מהירות לאתר שתוביל את האתר שלכם למעלה התוצאות של גוגל, ובהתאם להבטיח חשיפה ללקוחות רבים יותר. בהצלחה!

 

גראף קידום

אולי יעניין אותך גם