חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים אורגני » איך לבנות אתר שקל לקדם בגוגל

איך לבנות אתר שקל לקדם בגוגל

אם אתה בעל עסק ויש לך אתר אינטרנט שבנית על מנת לפרסם את העסק שלך ולמשוך אליו לקוחות עליך לדעת כיצד לקדם את האתר שלך בגוגל. בעלי עסק רבים משקיעים הרבה מאמצים, זמן וכסף על מנת להצליח לקדם את האתר שלהם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל, למרות זאת רבים מתוסכלים מכך כי הם אינם נוחלים הצלחה. אז איך בכל זאת אפשר לקדם אתר בגוגל?

 

איך מקדמים אתר בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בקרב הגולשים באינטרנט והסיבה לכך היא שתוצאות החיפוש שלו כמעט תמיד מצליחות לקלוע ללמה שהגולש חיפש. לכן, הרבה מאוד בעלי אתרים מנסים לקדם את האתר שלהם בגוגל.

לגוגל יש הרבה מאוד פרמטרים לפיהם מתועדפים האתרים השונים ברשימת תוצאות החיפוש. אם תדעו לבנות את האתר שלכם בצורה מתאימה לפרמטרים אלו תוכלו לקדם את האתר שלכם בגוגל בקלות.

אחת הדרכים הקלות ביותר לקדם את האתר שלכם בגוגל היא לבנות אותו בעזרת מערכת הניהול וורדפרס.

אתר בניית אתרים

 

למה כדאי לבנות אתר במערכת וורדפרס

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול האתרים הפופולריות ביותר לבניית אתרים. כ-30% מהאתרים היום בנווים על בסיס מערכת זאת. לוורספרס יש יתרונות רבים בכל הקשור לקידום בגוגל ולכן בעלי אתרים ותיקים רבים מעבירים את האתרים הישנים שלהם למערכת וורדפרס על מנת להתקדם בתוצאות החיפוש.

אם תבדקו את האתרים שמופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש שלכם תוכלו לראות שרובם אם לא כולם בנויים על מערכת וורדפרס ויש לכך סיבות רבות.

וורדפרס היא מערכת ניהול אתרים המבוססת על קוד פתוח. כלומר, היא מנוהלת על ידי מפתחים מכל רחבי העולם המנהלים ומשפרים את הקוד ומשתפים אותו על הקבל הרחב. שהו אחד היתרונות של מערכת זאת שכן היא מתעדכנת באופן תמידי גם בהתאם לפרמטרים של גוגל ולכן עוזרת לקדם את האתרים שבנויים על בסיס הקוד שלה.

לאתרי וורדפרס יתרונות רבים נוספים. לדוגמה ישנם תוספים רבים לוורדפרס שכל מטרתם היא לקדם את האתר שלך בגוגל. הם עוזרים לשפר ולייעל את האתר בעזרת שימוש בתגיות, הגדרות ובניית היררכיה באתר שגוגל אוהבת ורואה באתרים אלו אתרים מושקעים.

יתרון נוסף של וורספרס הוא שהמערכת מאוד נוחה לתפעול. הוספת תוכן שהוא העיקר בקידום אתרים, היא פעולה מאוד פשוטה ווורדפרס אף נותן לכם דרכים להוסיף תוכן בצרה אופטימלית לקידום האתר שלכם. תוכלו לראות כמה פעמים מוזכרות מילות המפתח שלכם וכיצד יראה האתר שלכם בתצוגה המקימה בגוגל. כמו כן, וורדפרס מאוד נוחה לשימוש גם בשימושים אחרים כמו הוספת תמונות וסרטונים או הנגשת האתר לטלפונים סלולריים. כל אלו הם פרמטרים נוספים חשובים בקידום אתרים בגוגל.

 

לאחר שהשתכנעתם – איך בונים אתר בוורדפרס

בניית אתרי וורדפרס לא מצריכה ידע תכנותי מאוד נרחב ולכן היא מאוד פופולרית בקהל הרחב. אך אם אין לכם ידע בסיסי בתכנות אתם יכולים להיעזר בחברות שמתמחות בבניית אתרים בוורדפרס ושיעזרו לכם לבנות ולקדם את האתר שלכם.

אולי יעניין אותך גם