חיפוש
עמוד הבית » פרסום באינטרנט » איך לחפש שוכרים לדירה שלך בעזרת האינטרנט?

איך לחפש שוכרים לדירה שלך בעזרת האינטרנט?

חיפוש שוכרים לדירה באמצעות האינטרנט הפך קל ונוח מתמיד באמצעות אתרי רבים המציעים לוח מכירה והשכרה של דירות ברחבי הארץ.

לוחות אלה מציעים ממשק נוח וקל לשימוש, מידע חיוני לשוכר ואפשרויות ליצירת קשר, אך אם יש דבר אחד שהם לא מספקים, הרי זה מידע אודות השוכר.

אז רגע לפני שאתם מזינים לאתר את כל המידע אודות הדירה שלכם ולוחצים "פרסם", כדאי לבדוק אילו אפשרויות עומדות לרשותכם כדי לוודא שאתם משכירים לאדם הנכון.

 

חיפוש שוכרים דרך האינטרנט

כבר לא צריך לספר לכם שרוב השוכרים נמצאים היום באתרי האינטרנט, שם מפרסמים דירות להשכרה.

אבל כאשר רוצים למצוא שוכר אמין ואיכותי, כאן הדברים מתחילים להיות קצת יותר מורכבים.

אף בעל דירה לא רוצה להיקלע למצב של צ'קים חוזרים, דירה הרוסה, דייר שלא משתף פעולה ולבסוף אפילו הגשת תביעה לפינוי מושכר בעקבות החמרה מרחיקת לכת של המצב.

 

כלים אינטרנטיים לביצוע בדיקת רקע על השוכר

הנוהל המסורתי הוא לראיין את השוכר הפוטנציאלי ולשאול אותו שאלות לגבי משלח ידו, גובה הכנסה חודשית, מצב משפחתי ואף מצב כלכלי, אבל באופן כזה אי אפשר לדעת באמת שהשוכר אמר את האמת וגם קשה לדעת אם הדברים עלולים להשתנות באופן דרסטי, בגלל תרחישים שאתם לא מודעים לקיומם, עד כדי כך שהשוכר לא יוכל לעמוד בעלויות השכירות במוקדם ובמאוחר.

לכן פותחו שירותים מקוונים מסוגים שונים, המסייעים לבעלי דירות לבחור את השוכרים שלהם בתבונה ועם מינימום סיכונים.

 

בדיקת רקע לפני השכרת דירה

בדיקה זו יכולה להתבצע בחינם, או בתשלום, עם שיתוף פעולה של השוכר, או באופן דיסקרטי ואנונימי. בסופה מקבל בעל הדירה דו"ח מפורט ובו מידע חיוני לגבי חשבונות מוגבלים בבנק, תיקים בהוצל"פ, פשיטות רגל, מידע משפטי, מידע על נכסים ואף מדד סיכון התקשרות.

שירות זה ניתן בישראל באופן חוקי על ידי גופים שונים, שיש להם אפשרות לבצע את הבדיקות הללו כחלק משירות המשך שהם מציעים, כמו ביטוח על שכר דירה למשל.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי ביטוח על שכר דירה, עד כמה שהוא עשוי להיות מועיל ואף הכרחי במקרים מסוימים, אינו תמיד חובה למבצעי הבדיקה וכן כי עלויות הביטוח יכולות להיות משולמות על ידי השוכר, או על ידי המשכיר, בהתאם לחוזה שנחתם בין שני הצדדים.

 

לסיכום

בדיקת רקע של השוכר עשויה לספק מידע מדויק ואמין, אך אינה מכסה את כל עולמות המידע אודות השוכר.

מידע רפואי, מידע אודות חייו האישיים ומידע נוסף שיכול להעיד על אדם בעייתי ועל פוטנציאל לגרימת בעיות בתור שוכר, תוכלו לקבל אולי באמצעות הקלדה של שמו במנוע החיפוש של גוגל, או של רשתות חברתיות.

יחד עם זאת, בסופו של דבר קיימים מספיק כלים שיכולים להגן עליכם מפני בעיות עם שוכרים בעייתיים. כל מה שנותר לכם לעשות זה להקליק ולקבל את המידע הדרוש לכם.

 

קבלת מפתחות

אולי יעניין אותך גם