חיפוש
עמוד הבית » אוטומציות » איך לייצר אתר ממיר ואמין?

איך לייצר אתר ממיר ואמין?

אתר אינטרנט שמסוגל להמיר גולשים ללקוחות צריך להיות אמין ולהעביר מסר מדויק.

אבל איך בונים אותו ובמה חשוב להשקיע? הנה כל התשובות.

אחת המטרות של אתרי אינטרנט מסוימים היא להגדיל את מספר הלקוחות של העסק שעומד מאחוריהם. כאן מדובר מטבע הדברים על אתרים מסחריים, אך ספציפית יותר על כאלה שמיועדים עבור בעלי עסקים או חנויות. באמצעות אתרי אינטרנט מן הסוג הזה, ניתן להגדיל את מספר הלקוחות של העסק – אך רק כל עוד מצליחים להמיר את כניסות הגולשים.

המרת גולשים והפיכתם ללקוחות היא חלק מתהליך ארוך יותר. בשביל להשלים אותו, צריך למשל לדאוג שאתר האינטרנט יהיה אמין. אם האתר לא מספיק אמין, הגולשים לא ישאירו פרטים בדף יצירת הקשר ולא ישתפו את האתר עם החברים שלהם. בנוסף, הדרך לייצר אתר ממין ואמין עוברת בעוד כמה שלבי מפתח.

 

התאמת האתר לקהל היעד

התנאי הכי חשוב עבור בניית אתר אינטרנט ממיר ואמין הוא להתאים אותו לקהל היעד. בשביל להתאים את האתר לקהל היעד, צריך להבין מה הגולשים מחפשים כאשר הם נכנסים אל האתר ומה הם מצפים למצוא. עם הזמן, בעלי עסקים אמורים ללמוד את המידע הזה וליישם אותו בכל דף באתר.

 

בחירת עיצוב ותוכן

ברמה הפרקטית, הדרך לייצר אתר אינטרנט ממיר ואמין היא לעצב אותו באופן שמתכתב עם תחום ההתמחות של העסק ועם מה שמייחד אותו מול המתחרים. במקביל, צריך לדאוג לשלב באתר תוכן ברמה גבוהה שמניע את הגולשים לביצוע של הפעולה המבוקשת. אם האתר מניע את הגולשים לפעולה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא גם יעמוד בסטנדרטים של בתי עסק קטנים או גדולים.

 

התייעצות עם בעלי מקצוע

אין שום סיבה שבעלי עסקים יצטרכו להשקיע לבד את הזמן והמשאבים בבניית אתר אינטרנט. בעידן שבו אפשר לערב משרד פרסום כבר בשלבים המוקדמים של אפיון האתר, כדאי לנצל את זה ולהעביר לפחות חלק מהאחריות לידיים של בעלי מקצוע. בזמן שבמשרד הפרסום דואגים לאפיין את האתר ולבנות אותו, בעלי העסקים יכולים להמשיך לספק שירות ללקוחות שלהם ולעמוד לרשותם בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

 

איסוף נתונים שמגיעים מהאתר

הדרך לייצר אתר ממיר ואיכותי היא להשקיע בו זמן ומשאבים. במסגרת השקעת הזמן ומהמשאבים, צריך להמשיך כל הזמן לאסוף עוד נתונים. בעזרת הנתונים הללו אפשר לדעת איזה פלטפורמות שיווקיות עובדות טוב יותר מאחרות, מאיפה מגיעים לידים איכותיים, מתי גולשים השאירו פרטים ומתי לא וכן הלאה.

לאחר מכן, מרכזים את הנתונים במערכת איסוף מידע מסודרת ומגבשים ממצאים. בעזרת הממצאים האלה אפשר להמשיך לשפר את האתר ואת אחוזי ההמרה של גולשים ללקוחות. בסופו של דבר, זו המטרה העיקרית של האתר והסיבה שבגללה משקיעים כסף בבנייה שלו.

 

דף מקודם

אולי יעניין אותך גם