בתור בעלי עסקים, הנוכחות ברשת ובעיקר במנוע החיפוש של גוגל היא דבר שאתם לא יכולים לוותר עליו. מספר לא מבוטל של לקוחות יגיע אליכם רק אם הנוכחות שלכם באותן פלטפורמות תהיה בולטת, כך אחת מאותן פלטפורמות היא גוגל מיי ביזנס. בעוד שבעבר הייתם צריכים לבד להפוך אותה לכלי שמושך אליכם לקוחות לעסק, כיום ניתן לעשות את זה באמצעות כלי AI.
גוגל מי ביזנס
גוגל מיי ביזנס הוא למעשה כרטיס הביקור שגוגל מאשר לבעלי עסקים לפתוח לעצמם. בגוגל מיי ביזנס תוכלו להכניס את כל מה שחשוב לכם שידעו על העסק שלכם, בעיקר מידע שחשוב שהלקוח יראה במבט ראשון. שעות פתיחה, שאלות, מידע בסיסי אודות העסק וכמובן מספר תמונות שיכולות לתת רושם טוב על העסק. הנראות של פרופיל גוגל מיי ביזנס שלכם קריטית להצלחת העסק.
איפה הAI נכנס בכל הסיפור הזה
כמו בכל תחום בעולם הדיגיטל בשנתיים האחרונות, גם כאשר אנחנו מדברים על גוגל מיי ביזנס חשוב להבין את הפוטנציאל האדיר שיש לכלים מבוססי בינה מלאכותית לשפר את הכרטיס שלכם. היכולת של אותם כלים היא אדירה, ואתם רק צריכים לדעת כיצד לנצל אותם לטובתכם. כאן נציג לכם שני דברים שאותם תוכלו לשפר בלי לעבוד בעצמכם.
זיהוי נקודות חולשה – ניתוח ביקורות
הדבר הראשון שחשוב לדאוג לו הוא לקבל ביקורות חיוביות בפרופיל שלכם. לקוח שמסתכל על ביקורות ורואה ביקורת שלילית עלול לעבור לעסק הבא. אם בעבר הייתם צריכים לעבור בעצמכם על הביקורות שקיבלתם על מנת לזהות את הנקודות שדורשות טיפול, כיום באמצעות כלים מבוססי AI תוכלו לתת לתוכנה לעבור על כל הביקורות, לזהות נקודות חולשה וכמובן לתת את המענה הנדרש.
מענה אוטומטי לשאלה
אחד הדברים שהכי חשובים ללקוחות כיום הוא לקבל מענה לפניות שלהם. אם בעבר הייתם צריכים להקצות כוח אדם לטובת מתן מענה לפניות מצד לקוחות, לרבות פניות שמגיעות דרך גוגל מיי ביזנס, כיום תוכלו לעצב צ'אט שבאמצעות בינה מלאכותית יגיב לפניות הלקוחות. כך לא רק תחסכו בכוח אדם שאותו אתם מקצים למשימה הזו אלא גם תעניקו ללקוחות מענה מידי ללא המתנה.
על מה חשוב להקפיד
השימוש בכלי AI לטובת שיפור גוגל מיי ביזנס עלול להיות מעט מורכב, כך שאנחנו ממליצים לכם לתת לאנשי מקצוע מהתחום להתעסק איתו. מדובר על כלים ספציפיים שלא כל אחד מכיר, וכדי שתוכלו להגיע לתוצאות אופטימליות, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מהתחום.
לסיכום
גוגל מיי ביזנס הוא אחד הכלים הכי בסיסיים עבור בעלי עסקים. כדי לשפר את הכלי הזה לא צריך לעבוד קשה, רק להכיר את כלי הבינה המלאכותית שיכולים לעשות את העבודה עבורכם. כדי שזה יקרה מומלץ לפנות לחברה מקצועית שעובדת עם אותם כלים וכך לשפר את פרופיל העסק שלכם.