חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » איך נכון לקדם בית דפוס בגוגל?

איך נכון לקדם בית דפוס בגוגל?

 

האם יש לכם נוכחות דיגיטלית יעילה בגוגל? האם בית הדפוס שלכם נמצא במקומות הראשונים בחיפושים? האם הוא מקבל מספיק תנועה ומצליח למשוך גולשים מגוגל גם לעמודים של מוצרים ושירותים ספציפיים? אם התשובה שלכם היא "לא" ואתם מנהלים או עובדים בבית דפוס, כך תקדמו אותו בגוגל בהצלחה:

 

רגע לפני – האם כדאי להקים אתר?

בעולם הקידום הדיגיטלי, אחת משאלות המפתח החשובות מכל היא האם להתמקד בדף פייסבוק שירכז את כלל הפעילות ויהיה אפשר להזמין דרכו מוצרי דפוס מגוונים, או להקים אתר אינטרנט שיבצע את אותה הפעולה. ובכן, למרות ששני הנכסים הללו נשמעים זהים, לבית דפוס יהיה קשה במיוחד להתקדם ללא אתר.

זהו מקום להציג בו עבודות קודמות, לפרט על כל אחד משירותי המקום וההתמחויות שלו, להציג את הצוות, את היתרונות (למשל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות או הדפסות מהיום להיום), לקבל פניות ולהטמיע המלצות מלקוחות.

 

הרשמה ב- Google My Business

כעת משהבנו שיש צורך באתר לבית הדפוס, כעת ניגש למלאכת הקידום שלו.

אחת הפעולות החשובות לעסקים שיש להם חנות פיזית היא להירשם ב- Google My Business. זוהי האפשרות לצרף את העסק למפות של גוגל, לאסוף ביקורות מלקוחות ולקשר את המיקום על המפה לאתר העסקי. התוצאה היא נוכחות חינמית דרך גוגל בחיפושים כמו "בית דפוס במרכז" "בית דפוס חולון/ ראשל"צ/ תל אביב" או אפילו "הדפסה על קאנבס".

איך עושים את זה? נרשמים ב- Google My Business וממתינים לגלויה שתישלח לכתובת העסק שהוזנה. הגלויה שתתקבל תכיל קוד אימות שיש להכניס כדי לאמת את כתובת העסק והיא תאפשר לכם להוסיף שעות פתיחה, מחירים, תמונות ועוד. הפרטים יופיעו באופן בולט מאוד בתוצאות החיפוש וכך לקוחות ימצאו אתכם בקלות רבה.

 

התאמות האתר לתוצאות החיפוש

הנוכחות הרשתית של בית הדפוס תתגבר ככל שיוכנסו לתוך האתר תכנים ומידע שאפשר להכניס אליהם מילות מפתח רלוונטיות לתחומי העסק וקישורים.

מילות המפתח יסייעו לגוגל להתאים בין אותו הביטוי שמופיע באתר ("הדפסת פליירים" למשל) לבין גולש שחיפש את אותו הדבר.

הקישורים יעזרו לרובוטים של גוגל "להבין" במה האתר עוסק ולהפנות אליו גולשים בהתאם. כך לדוגמה, אם מישהו מקליד בגוגל שאילתא כמו: "הכנת כרטיסי ביקור" ויש לכם קישור מהביטוי "כרטיסי ביקור" לעמוד "גרפיקה למוצרי דפוס", הרי שגוגל יבין שבבית הדפוס שלכם ניתן להכין כרטיסי ביקור. למילות המפתח והקישורים יש עוד מספר רחב של יתרונות ואפשרויות ולכן מומלץ לקרוא על כך עוד.

 

נוכחות במדריכים ובאינדקסים

ברשת אפשר למצוא מגוון עצום של בלוגים, סקירות, עמוד מגזין, עסקים ממליצים וגם אינדקסים לבעלי עסקים במגוון ענפים שכדאי מאוד להשתבץ אליהם. חלק מהמקומות יתירו לכם להתפרסם אצלם בחינם וחלקם בתשלום. בדקו היטב את החינמיים ואת הנוכחות שלהם בגוגל. את אלו שבתשלום, שאלו מה הוא יכלול והאם קיימת תקופת ניסיון.

כדי להתרשם מיעילות הקידום בגוגל והחשיבות שלה, הנה הצצה לאתר בית דפוס חולון שמצטיין בקידום המעולה שלו.

 

אולי יעניין אותך גם