חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » ארכיטקטוב מציגים חידושים בתוכנת רוויט

ארכיטקטוב מציגים חידושים בתוכנת רוויט

תוכנת רוויט נחשבת בשנים האחרונות לתוכנה המתקדמת ביותר בעבור תכנון אדריכלי, וזאת בשל פיצ'רים ייחודים אשר מאפשרים לנהל את תהליך התכנון והקמה של פרויקטים באופן מהיר ויעיל. כעת, הגיע הזמן להתקדם וליצור סביבת עבודה יעילה וחסכונית – באמצעות מרכז הלימוד ארכיקטוב.

 

ארכיקטוב: הכשרה מקצועית ומקיפה בעבור תוכנת רוויט

תוכנת רוויט היא תוכנה אשר משנה את פני עולם האדריכלות, ולא בכדי. מדובר בתוכנה אשר באמצעותה ניתן לייצר תוצרים מקצועיים ואיכותיים, במהירות וביעילות. התוכנה מבוססת על טכנולוגיה של בידול מבנים ומשום כך היא מאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות, כל זאת בכדי להקים ולייצר מודלים אדריכליים ברמת דיוק גבוהה ועם שימת דגש על עבודה איכותית. מרכז ארכיקטוב מהווה את אחד המרכזים המובילים בישראל בתחום של לימוד התוכנה, וזאת בשל סגל מקצועי וכן סילבוס מקיף אשר מאפשר לכם כאדריכלים ומהנדסים לקבל הכשרה מקיפה, בסיומה תוכלו לקבל תעודת הסמכה מקצועית וכן ליישם את התוכנה אצלכם בעבודה השוטפת כעצמאיים, או להטמיע את התוכנה במשרד, כפי שכבר עתה ניתן לראות במשרדי אדריכלים ומהנדסים מובילים אשר משתמשים בתוכנת רוויט באופן שוטף.

 

מהם החידושים החדשים בתוכנת רוויט?

תוכנת רוויט עברה לא מעט חידושים בשנתיים האחרונות, וזאת מתוך מטרה לתת מענה לקהל האדריכלים והמהנדסים, בהתאם לשינויים ולדרישות השוק. כך לדוגמא, ניתן באמצעות תוכנת רוויט לבצע התממשקות עם יישומי ענן, ובכך לאחסן את כל הפרויקט כך שרמת הנגישות והאבטחה תהיה קלה וטובה לגישה. בנוסף, ניתן לבצע באמצעות התוכנה בדיקת תקינות ירוקה. במילים אחרות: באמצעות התוכנה ניתן לבדוק את היקף חדירת השמש למרחב המתוכנן ואף לבחון את הכלים בהם משתמשים, וזאת מתוך מטרה לייצר תוצר אדריכלי כמו גם אקולוגי. באמצעות מרכז הלימודים ארכיקטוב תוכלו להתמקצע בחידושים החמים ואף להכיר לעומק את היכולת של התוכנה בכל הקשור לייצור של תוצרים בתלת מימד, כחלק מהחידושים אשר עברה התוכנה בשנים האחרונות ועם ההתפתחות הטכנולוגית. מדובר רק בקצה המזלג, ולכן אם אתם מתלבטים לגבי מוסד לימוד אשר במסגרתו תוכלו אתם כמו גם הצוותים המקצועיים להתמקצע וללמוד, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר בהקדם.

 

מעוניינים להירשם לקורס רוויט מקיף ומקצועי? הסגל כאן לרשותכם

לסיכום, אין ספק כי קבלת הכשרה מקיפה בתחום של תוכנות עיצוב וארכיטקטורה מהווה חלק בלתי נפרד מעבודתכם. משום כך, מציע מרכז ארקיטוב קורס מקיף אשר מתבצע באמצעות סגל מרצים מהשורה הראשונה בישראל כמו גם סביבת לימודים חדשנית ומתקדמת. לקבלת מידע נוסף אודות הרשמה לקורס וכן בחינה של סילבוס הלימודים, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של המרכז, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר לצורך תיאום פגישת ייעוץ, כך שגם אתם תוכלו להצטרף לאלפי האדריכלים אשר סיימו את הקורס בהצלחה.

דף ועט

אולי יעניין אותך גם