סרטוני תדמית לעסקים – הצעד המשמעותי בהפיכת העסק למקצועי ורציני, סרטוני תדמית יכולים להעיד הרבה על העסק אותו הם מציגים והם בין הפרמטרים החשובים ביותר לחשיפה לקהל הרחב.
איזה סוגי סרטים אפשר להפיק ובמה כדאי להשקיע?
מהו סרטון תדמית בכלל?
סרטון תדמית חושף את לב ליבו של העסק, הוא מאפשר לצופה להרגיש כאילו נכנס לרגע לתוך המשרדים, מאחוריי הקלעים או המטבח ולקבל תחושה ברורה של מה יש לעסק להציע לו – אם זו אווירה במקום אירוח, מוצר כלשהו, שירות מסוים ועוד. הפקת סרטונים לעסקים היא תחום מרתק בו נכנסים לעומק הפסיכולוגי של הלקוחות ומנסים לקלוע דרך היבטי ווידאו ומשחק אל התחושות והרצונות של הלקוחות.
מה מצלמים בסרט?
סרטי תדמית הם שונים אחד מהשני מכיוון שהם מציגים תוכן שונה, למשל סרטי תדמית של מסעדה שיהיו מלאים בצבעים, מוזיקה משתנה, מאכלים ותבלינים שינסו כמה שיותר לתת לצופה תחושה של טעם בפה לעומת סרטי תדמית של כוחות ביטחון שתחזיק במוזיקה חזקה ומותחת עם קווים נקיים שתגרום לצופה להתכווץ קצת בכיסא. אפשר לצלם את העובדים ובעלי העסק, לקוחות מרוצים או בכלל לשכור שחקנים מפורסמים יותר או פחות עבור הסרטון.
זה ויראלי!
בעידן הדיגיטלי נכחנו לא אחת בסרטון תדמית שהמציא דמות מעניינת שהפכה לסמל סטטוס בעצמה והסרטונים שהמשיכו להתפרסם עברו בין קבוצות ווצאפ, קיבלו חיקוים ואפילו עברו לקדמת הבמה בהצגות תיכון. אין צורך להבהיר כמה הפרסום עבד והמכירות של אותו המוצר עלו עם הויראליות של הסרטונים. שלכם יכול להיות הסרטון הויראלי הבא! אם ברצונכם ליצור סרטון כזה שימו לב שאתם עובדים עם מומחים לקופי רייטינג ומשלבים שחקנים מוכרים שיעזרו להפצת הסרטון.
מיקוד התוכן
לפני שאתם ניגשים למלאכת כתיבת הסרטון כדאי שתחשבו טוב טוב מה אתם מעוניינים להציג, נחזור לדוגמת סרטון תדמית למסעדה. יהיו מסעדות שהנקודה החזקה ביותר שלהן היא המטבח עצמו (נשמע מובן מאליו?) אך יהיו מסעדות שכמובן מגישות אוכל אבל אנשים נהנים מהם בזכות האווירה, השירות הטוב והמקום היפה ולכן הם דווקא יעדיפו לבחור שעה יפה עם לקוחות שנהנים ולצלם את הרגעים האלו מאשר את הסכין מושחזת במטבח ומחבת עולה בלהבות.
איך יודעים מה לצלם?
אחריי שמיקדתם את התוכן, איזה תחושות הייתם רוצים להעביר לצופים, מיהו קהל היעד שלכם? מה אתם מוכרים לו? ומה הפעולה הבאה שהייתם רוצים שיעשה לאחר הצפייה בסרטון תוכלו להתייעץ עם מומחי ווידאו ולבחור יחד את המיקום, השעה המתאימה ביום והמשתתפים.
לסיכום
סרטוני תדמית הם חשובים ביותר עבור עסקים כדי להצליח להגדיל את החשיפה שלהם וליצור את הרגשות שהיו רוצים שיתקבלו אצל הלקוחות שלהם ויגמרו להם להאמין באיכות המוצר ובכדאיות שלו עבורם, אם אתם בעניין התחילו בתחקיר קטן ותהנו מתוצאות מעולות.