עמוד הבית » קידום אתרים אורגני » בדיקת קידום אתר – מה חשוב לבדוק?

בדיקת קידום אתר – מה חשוב לבדוק?

כשאתם לוקחים מקדם אתרים לקדם את האתר של העסק, או הארגון שלכם, אתם עושים את הדבר הנכון. רוב המקדמים באמת משקיעים בתהליך ומשתדלים לתת לכם שירות מקצועי. אבל לא כולם טובים במה שהם עושים (מה לעשות) ויש גם חאפרים – כמו בכל תחום.

בדיוק בשביל זה, מומלץ לבדוק את תהליך הקידום שלכם עם מומחה חיצוני, שנמצא שם רק כדי לוודא שאתם מקבלים שירות ברמה המתאימה לכם. אז מה בדיוק בודקים כשרוצים לדעת אם האתר שלכם מקודם בצורה איכותית? הנה כמה דוגמאות:

 

החולשות של האתר – הדברים שמקדם האתרים שלכם צריך לתקן

בדיקת קידום אתרים מתבצעת במישורים רבים ושונים, כדי לוודא שאתם עושים כל מה שאפשר כדי לקדם את האתר שלכם:

 

תוכן

התוכן באתר שלכם הוא המרכיב הכי חשוב. הוא כולל טקסטים (מאמרים, פוסטים, מדריכים ועוד), סרטוני וידאו וצילומי סטילס.

אבל אם חסר לכם תוכן, יש לכם תוכן לא איכותי או חלילה מועתק, או בלי ערך אמיתי לגולש, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם טראפיק נמוך, כי אין לגולשים הרבה מה לחפש אצלכם באתר אם אין בו תוכן איכותי.

גם גוגל מזהה את הבעיה מהר מאוד ומוריד את הדירוג של האתר. לכן חשוב להבין מה מצב התוכן באתר שלכם והאם צריך לשפר אותו.

 

היררכיה באתר

לכל אתר אינטרנט יש מבנה היררכי של עמודים ראשיים, עמודים משניים ואלמנטים נוספים אחרים, שמתקשרים אחד עם השני, אבל אם ההיררכיה באתר שלכם לא טובה, לא נכונה, לא ברורה, לא מסודרת, גוגל מתקשה להבין מה קורה בתוך האתר ולא מקדם אותו. לכן חשוב לעשות סדר באתר, לארגן אותו היטב כדי שהוא "ידבר בשפה של גוגל" ויקבל תיעדוף בדירוג.

 

מהירות האתר

מהירות הטעינה של האתר שלכם אחרי שהגולשים כבר בחרו ללחוץ ולהיכנס – היא קריטית.

גם מהירות הטעינה של העמודים השונים באתר היא חשובה, כי אף גולש לא יישאר אצלכם באתר יותר מדי זמן אם הטעינה של העמודים איטית מאוד.

הוא פשוט יעבור לאתר של העסק המתחרה. החדשות הטובות הן שאפשר לטפל בזה, אבל רק אחרי שתדעו שיש לכם בעיה…

 

קישורים

אתר חזק מצויד בקישורים פנימיים, המובילים את הגולש בקלות מעמוד לעמוד, משאירים אותו באתר קצת יותר זמן ומגדילים את הסיכוי לבצע המרה.

אתר חזק מצויד גם בקישורים חיצוניים – המובילים את הגולש לאתר גם מתוך אתרים אחרים. שני גורמים אלה משפיעים באופן קריטי על הטראפיק באתר שלכם וכתוצאה, גם על הדירוג שלו בגוגל.

 

לסיכום

בדיקת קידום אתר מספקת לכם את כל המידע שאתם צריכים על המאפיינים החשובים ביותר באתר שלכם, המשפיעים ישירות על הקידום שלו. משום כך, חשוב לבצע מדי פעם בדיקה מקצועית, שתבטיח לכם שאתם משקיעים בתהליך הנכון לאתר שלכם. להתייעצות בנושא עם "המפקח" הקליקו לאתר: https://hamefakeh.co.il.