חיפוש
עמוד הבית » שיווק דיגיטלי » גיימרים התפקדו – 4 טיפים לגיימרים מקצועיים

גיימרים התפקדו – 4 טיפים לגיימרים מקצועיים

ילדים, בני נוער וגם מבוגרים נוהגים לשחק בפלייסטיישן או ב- XBOX ומשתמשים באביזרים מתקדמים ואיכותיים על מנת למקסם את החוויה שלהם. קבלו 4 טיפים לגיימרים מקצועיים.

 

1 – המחשב האולטימטיבי לגיימרים

כל מי שנוהג לשחק במחשב יודע שהדבר הראשון אותו צריך הוא מחשב גיימינג נייד מקצועי. השותפים הווירטואליים למשחקים מצפים לתחרות מאתגרת ואם אתם עדיין תקועים עם מחשב נייח הם כבר ממזמן עברו למחשב נייד מתקדם יותר. המחשבים הניידים מסוגלים להגיע לביצועים אופטימליים שישפרו לכם את חווית המשחק מכיוון שיש להם יכולת להריץ משחקים בדיוק לפי הצרכים שלכם. לדוגמה. 14ASUS ZEPHYRUS G נחשב למחשב הנייד הטוב ביותר לגיימרים מבחינת רמת הביצועים והגודל שלו. הוא אינו כבד, קומפקטי ובעל מעבד חדש ואיכותי. כאשר בוחרים במחשב נייד לגיימרים צריך לבחור דגם מתוחכם עם מערכת סאונד איכותית, מסך נמוך עם רזולוציה גבוהה, סוללה המחזיקה לאורך זמן ללא צורך להטעינה לעיתים קרובות ואסתטי מבחינה עיצובית.

 

2 – כיסא לגיימרים מקצועיים

בין אם החלטתם לרכוש מחשב נייד ובין אם מחשב נייח, אתם חייבים גם כסא גיימינג איכותי. חשוב לשבת מול המחשב על כיסא נוח ואורתופדי במיוחד כשמשחקים מולו שעות. בחירת הכיסא האולטימטיבי צריכה להיעשות על פי פרמטרים כמו, חומרי הגלם מהם הוא עשוי, הטכנולוגיה ממנו הוא בנוי על מנת שתהיה לכם זווית נוחה לישיבה ממושכת ועדיין תשמרו על בריאות הגב, התמיכה שהוא מעניק לגב, הידיות והעיצוב. כמובן שישנה אף חשיבות למחיר אך גם אם תשקיעו קצת בעלויות תוכלו ליהנות מישיבה בריאה חווייתית ומקסימלית כגיימרים.

 

3 – מקלדת לגיימרים עם תאורה

גיימרים רבים רוכשים מקלדות עם תאורת לד ומקשים מכניים השונים מהמקשים הרגילים מבחינת איכות ההקלדה. המקשים הללו לא רק מאירים, אלא אף משמיעים צלילים המרימים את רמת החוויה של הגיימינג. בחרו במקלדת נוחה שניתן לשנות את הזווית שלה. ניתן אף להשיג מקלדות עם משענת ליד כדי להימנע מכאבים בשורש כף היד. בנוסף, המקלדת האידיאלית לגיימרים היא מקלדת אלחוטית בשל התנועה הרבה שבה הם נמצאים במהלך המשחק אך חשוב לבחור באחת מעוצבת המתאימה לצרכים שלכם.

 

4 – ג'ויסטיק למקצוענים ועכבר איכותי

כאשר גיימרים משחקים בקונסולות או בסימולטרים הם משתמשים בג'ויסטיקים איכותיים ומקצועיים. בחירת ג'ויסטיק כזה צריכה להיות  מדויקת. יש לבדוק את רמת הנוחות מבחינת האחיזה, רמת הדיוק שלו, העמידות שלו לאורך זמן והעיצוב. למשחקים אחרים נדרש שימוש בעכבר שגם הוא צריך להיות מיוחד לגיימינג. בחרו בעכבר אלחוטי המותאם לכף היד שניתן להפעיל עליו מהירות, בעל לייזר או חיישן אופטי וזמן תגובה מהיר. בנוסף, העכבר צריך להיות מותאם לירי ולשינוי התאורה בזמן המשחקים.

לסיכום, חשוב לבחור גם ציוד נלווה כמו: מיקרופון מקצועי, אוזניות ומצלמה מתקדמת שיעשירו את המשחק וימקסמו את החוויה.

גיימרים

אולי יעניין אותך גם