חיפוש
עמוד הבית » קידום ושיווק » גשם של רובוטים – האם אינסטגרם החזירה את האפשרות לנהל פרופילים באמצעות אוטומציה של פעולות?

גשם של רובוטים – האם אינסטגרם החזירה את האפשרות לנהל פרופילים באמצעות אוטומציה של פעולות?

בתקופה האחרונה אנו עדים לזינוק מרשים במספר הפרופילים הפיקטיביים שפועלים באינסטגרם ומציפים את הפוסטים שלנו בתגובות מצחיקות ומגוונות מאוד.

מהו ההסבר שעומד מאחורי התופעה הזו ומה זה אומר על אינסטגרם?

האם ניתן לתחזק פרופיל אינסטגרם באמצעות אוטומציה של פעולות?

האם זה משהו שעשוי לסייע לנו בכלל?

מה עוד אינסטגרם מתכננת לנו לטווח הרחוק?

 

מהי אוטומציה של פעולות?

נתחיל מבראשית. האינסטגרם, כידוע, הפך לאחד הכלים המרכזיים ביותר בעולם לשיווק תוכן ומוצרים. עסקי ענק מתנהלים באינסטגרם, משווקים ומוכרים את מוצריהם דרך הרשת החברתית ומנצחים על המלאכה ביד רמה. האם אפשרי לנהל עסק גדול מצליח על ידי פעולות יומיומיות הדורשות לעיתים אף עבודה סיזיפית? התשובה לכך טמונה באוטומציה. אוטומציה היא בעצם מערכת רובוטית, דרכה אפשר למקסם BETOP מבלי להשתמש בו בעצמנו. כלומר, אנחנו מגדירים לרובוט את הפעולות שברצוננו לבצע והוא עושה אותם עבורנו. כך, הרובוטים בעצם מנהלים עבורנו את חשבון האינסטגרם שלנו על פי בקשתנו האישית.

 

האם זה חוקי על פי כללי אינסטגרם?

אינסטגרם לא אוהבת שרובוטים מפעילים משתמשים בצורה, איך לומר – רובוטית. לכן, אינסטגרם מפקחת על משתמשיה וחוסמת את הפרופילים שאנחנו מכירים יותר בשם "פייקים". דרכה של האינסטגרם לאיתור רובוטים, עוברת דרך סוג הפעולות שהרובוט מבצע ותכיפותן. כלומר, התנהלות רובוטית של מאה לייקים ותגובות בדקה, תזוהה מיד על ידי מערכת האכיפה האינסטגרמית כאוטומציה, והפרופיל ייחסם. לעומת זאת, פעילות מתונה והגיונית של כמות לייקים ותגובות סבירה במשך זמן מסוים, הופכת את הרובוט למשתמש לגיטימי שלא ייחסם על ידי אינסטגרם. בסופו של דבר, לאינסטגרם אין דרך לדעת מי מפעיל את החשבון, אלא על ידי הפעולות אותן הוא מבצע. אם הפעולות יידמו לפעולות אנושיות, אין בכך הפרת חוקי אינסטגרם.

 

איפה אנחנו יכולים להסתייע ברובוט?

מערכת האוטומציה עשויה לעזור לנו לגדול באינסטגרם מבלי להתאמץ יותר מידי למען העניין ומבלי להשקיע עבודה יומיומית מייגעת. בהגדרה נכונה של פעולות אוטומטיות, נוכל להגדיר לרובוט לעקוב אחר פרופילים שרלוונטיים לחשבון האישי או העסקי שלנו. בהגדרה נוספת, נוכל לבצע לייקים לסוג מסוים של פוסטים, – כאלו שעולים לרשת מחשבונם של אנשים ספציפיים או כאלו שמתויגים בהשטאג שמתאים במיוחד אלינו. כך, על ידי הרובוט, נוכל להסיר מעקב מאלו שאינם עוקבים אחרינו, לשלוח הודעות מתוזמנות, או להגיב תגובות מסוג מסוים לפרופילים שבחרנו והגדרנו מראש.

 

אין רע בלי טוב, ולהיפך

אמנם לכל מטבע יש שני צדדים, וכמובן שלצד המעלות והיתרונות שמביאה איתה מערכת האוטומציה, מגיעים גם חסרונות. פרופילים מזויפים שמטרתם פישינג, שמגיבים תגובות בצורה אוטומטית לפוסטים רנדומליים, הם הצד הפחות יפה של המטבע. לעומתם, שימוש נכון באוטומציה עשוי להגביר את קצב עליית העוקבים שלנו, ולסייע לנו להתפתח באינסטגרם בצורה עקבית וטובה.

 

עוקבים

אולי יעניין אותך גם