10 דברים שחשובים בבניית אתרים לעסקים


קידום אתרים אורגני / יום חמישי, אוגוסט 20th, 2020

כיום, כל עסק שמכבד את עצמו נמצא ברשת.

ריכזנו לכם 10 טיפים שחשוב להתייחס אליהם בשלב בניית האתר:

 

  1. עיצוב –

על מנת להשיג את תשומת הלב של הגולשים, מומלץ לדאוג שהאתר יהיה מעוצב בצורה האופטימלית ביותר. זכרו תמיד שגם אם שירות הלקוחות שלכם יהיה מהטובים ביותר ומהירות ונוחות הגלישה גם, ללא חווית עיצוב התורמת לחוויית המשתמש בעת הקניה באתר הוא יפנה לאתרים אחרים. כדי להצליח לעצב בצורה הטובה ביותר מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע המומחים בבניית אתרים לעסקים.

 

  1. דף נחיתה –

כדאי לתכנן דף נחיתה המציג את העסק שלכם ואתכם. אמנם, יתכן כי לא כל הגולשים באתר יגיעו אל הדף הזה, אבל מי שכן יגיע אליו יקבל הסבר וימקד אותו במה שיש לכם להציע. בכך, תוכלו להפוך את אותו גולש ממבקר לקונה. הימנעו ממידע מיותר ומסורבל, הקפידו לציין במילים בהירות ובפשטות וכאמור בעיצוב המתאים.

 

  1. העזרות במותג קיים-

במידה וכחלק ממערכת היחסים העסקית שלכם אתם עובדים עם שותפים שונים, השתמשו בכך והציגו זאת באופן ניכר באתר. דבר זה יסייע לכם להגביר את האמינות של המוצר שאתם מציעים. במידה והעסק בתחילת דרכו תוכלו להוסיף זאת בהמשך.

 

  1. תמיכה מהירה –

תמיכה מהירה היא הדרך שלכם לאפשר לאנשים החוששים מקניות ברשת להרגיש בטוחים. הציעו תמיכה אונליין, בצורה נגישה ונוחה. דבר זה ישדרג את חווית המשתמש של לקוחות פוטנציאליים ויבטיח קניות חוזרות.

 

  1. אופציות תשלום –

עשו סקר שוק של אמצעי התשלום המקובלים היום בעולם. התאימו אמצעים אלו לקהל היעד שלכם, ישנם מקומות בהם תהיה העדפה לסליקה מקומית, בעוד ישנם אחרים שיעדיפו להשתמש בפייפל.

 

  1. פרסום ושיווק ברשתות החברתיות-

כיום, הרשתות החברתיות, מהוות קרקע פורייה להשגת לקוחות פוטנציאליים ולשיווק. תהליך הקידום באמצעות הרשתות לא חייב להיות מורכב, באמצעות מידע הנאסף בגוגל, תוכלו להבין באיזו רשתות חברתיות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גולשים ולמקד את השיווק שלכם רק ברשתות אלו.

 

  1. סקירות ודירוגים –

חשוב מאוד להוסיף לאתר אפשרות לדרג ולסקר את המוצרים, השקיפות תגרום ללקוחות להאמין בתוכן המוצר שלכם. ככל שיהיה יותר תגובות ודירוגים אמון הגולשים יעלה. גרמו ללקוחות לדרג באמצעות מתן הנחות או בקשה ישירה.

 

  1. גרסת מובייל –

הרבה מהרכישות מתבצעות באמצעות הטלפון הנייד. על מנת להגדיל את המכירות וודאו כי חווית המשתמש באתר תתאים לגולש בנייד.

 

  1. משלוחים-

למרות שזה יכול להישמע מופרך, הציעו משלוחים חינם. התחרות בין החנויות באינטרנט גדולה מאוד. רכשו יתרון קל בהבאת לקוחות באמצעות הצעת שירותי משלוחים חינמיים. כמובן שבמידה ותבחרו לעשות זאת פרסמו במקומות בולטים באתר.

 

  1. מדיניות החזרות-

על מנת לרכוש את אמון הלקוחות ולגרום לקניות חוזרות, נקטו במדיניות החזרות נוחה ומקלה ככל שניתן.

 

אתר אינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *