חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים אורגני » דגשים חשובים לקידום אתר עורכי דין

דגשים חשובים לקידום אתר עורכי דין

השינויים בחוק שיווק ופרסום חברות עורכי דין הפכו את התחרות בענף לקשה מתמיד, ואת הצורך להתבלט לקריטי, על מנת להשיג לקוחות. אחד הכלים החשובים ביותר של חברות ועורכי דין הוא אתר אינטרנט, המהווה את הפנים של החברה עבור הלקוח ומושך אליו לקוחות פוטנציאליים. אז מה חשוב בקידום אתר עורכי דין? על כך בכתבה הבאה.

 

קידום טוב לא שווה כלום בלי אתר טוב

לפני שרצים לקדם את האתר באמצעים שונים ומוציאים לא מעט כסף על פרסום ומאמרים, חשוב לוודא שהאתר אכן מייצג בצורה נאמנה את מי שאתם ואת השירותים שאתם מספקים. אחד הדגשים החשובים ביותר באתרים של עורכי דין הוא קיומה של תמונה ברורה וטובה של עורכי הדין במשרד. חשוב להקפיד להשתמש בתמונה איכותית ומקצועית ולוודא שהיא מופיע בצד כל עמוד, יחד עם מספר טלפון עדכני ותקין וכתובת מייל. בנוסף לאלו, עמוד הבית של האתר חייב להיות מסביר פנים וברור. אם לדוגמה מדובר באתר עבור עו"ד הוצאה לפועל, חשוב שמילים כמו הוצאה לפועל, חדלות פירעון ופשיטת רגל יופיעו כבר בכותרת האתר בצורה ברורה, והלקוח לא יידרש לנבור בנבכי האתר על מנת להבין אם מצא את מבוקשו.

 

איך מקדמים? תוכן איכותי

הדגש החשוב ביותר לקידום אתר עבור עורכי דין הוא קיומו של תוכן איכותי באתר. התוכן צריך כמובן להיות קשור להתמחות המשפטית של המשרד (או בסביבתו הקרובה) וכן להיות כתוב בצורה איכותית ואינפורמטיבית. כדי להגיע לתוצאות מיטביות, עדיף להיעזר בכותבי תוכן מעולם המשפטים כמו סטודנטים בוגרי תואר במשפטים, אשר הינם בעלי בקיאות בתחום המשרד, ויהיו מסוגלים לספק תוכן מעניין וכן לכתוב אותו באמצעות מילות מפתח רלוונטיות מעולם המשפט. היעזרות בכותבי תוכן מעולם המשפטים גם חוסכת זמן יקר הנגזל בתיקונים ושיפורים של הכתבות, ומובילה גם לשביעות רצון גדולה יותר של הלקוח. חשוב להבין שהתוכן הוא הגורם המכריע אשר יספק את המעבר של הגולשים ממנועי חיפוש כמו גוגל לאתר. גוגל תמיד יעדיפו לספק תוצאות המכילות כתבות עם מילות החיפוש, ולא דף בית עם מילת החיפוש בכותרת. על כן, ככל שיהיו יותר מאמרים ובעלי מגוון גדול יותר של מילות חיפוש אפשריות, כך יגדל הסיכוי של האתר להופיע בראש תוצאות החיפוש.

 

שיתופי פעולה עם אתרים מעולם המשפטים

עוד דגש שיכול להקפיץ ברמה את קידום האתר, הוא שיתוף פעולה עם אתרים מעולם המשפט כמו LawGuide ותקדין. אתרים אלו ישמחו לשתף כתבות מעניינות מעולם המשפט בהנחה והן נכתבו בצורה איכותית. פרסום כתבה כזו בצירוף לינק מתאים לאתר החברה, יכול להוביל לקפיצה בכמות המבקרים באתר. העובדה שמדובר באתרים מוכרים ואמינים בשדה המשפטי, הופכת את הלידים המגיעים מהם להרבה יותר מדויקים ומניבים, ובעלי סיכוי גדול יותר להפוך לפגישות ועסקאות.

 

אתר מקודם

אולי יעניין אותך גם