חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » האם שיווק אורגני באנגליה שונה משיווק אורגני בישראל

האם שיווק אורגני באנגליה שונה משיווק אורגני בישראל

עסקים רבים מעוניינים לנצל את הכפר הגלובלי שאנחנו חיים בו ולהרחיב את פעילות העסק גם למדינות בחו״ל. אחת המדינות האטרקטיביות עבור ישראלים היא אנגליה, שכן היא יחסית קרובה ומרבית הישראלים יודעים אנגלית ברמה מספקת. איך עובד השיווק האורגני באנגליה וממה הוא שונה משיווק בישראל? על כך בכתבה הבאה.

 

שיווק אורגני – הכלי החשוב ביותר בארגז הכלים של העסק

בעלי עסקים רבים כבר יודעים, שאחת הדרכים היעילות והמשתלמות להגיע לקהל לקוחות רחב, היא באמצעות שיווק אורגני של האתר שלהם בגוגל. הדבר דורש כמובן אתר מתוחזק היטב ונגיש, וכן השקעה מדויקת במילות חיפוש, פרסומים והעלאת תכנים איכותיים שימשכו גולשים לאתר. בשנים האחרונות התחום ביצע קפיצה משמעותית בארץ כאשר יותר ויותר חברות מציעות את שירותיהן בקידום האתר ומסוגלות לספק תוצאות מרשימות במחירים נוחים. אבל מה לגבי קידום אורגני בחו״ל? מלבד הבדלי השפה, יש כמובן ניואנסים תרבותיים אחרים, חוקים ומגבלות שחשוב להכיר, וכן תחרות גדולה הרבה יותר. הדבר קריטי במיוחד עבור עסקים, אשר חלק נכבד מהפעילות שלהם מתרחש במדינה אחרת כמו בעלי עסקים עבור השקעות נדלן באנגליה.

 

אין סוסים שמדברים עברית

אחד המכשולים המשמעותיים בקידום אתרים באנגליה הוא כמובן מחסום השפה. ישראלים רבים יודעים אנגלית ברמה בסיסית ואף יהיו מסוגלים לנהל שיחה מקצועית באנגלית, אך כאשר אנחנו נדרשים לנסח משפטים קצרים וקולעים עבור קידום האתר או לכתוב מאמר איכותי, יש צורך באנשי מקצוע בעלי שליטה מצוינת בשפה האנגלית. כמו כן, האנגלית הנלמדת בארץ היא ברובה אנגלית אמריקאית, ואילו האנגלית הבריטית שונה ממנה בסגנון ובאוצר המילים. על מנת לפנות לקהל בריטי בצורה ברורה ומושכת, יש להכיר את רזי השפה, הביטויים הנפוצים ומשחקי המילים הידועים למקומיים. כמו כן, גם מחקר של מילות החיפוש הנפוצות דורש היכרות עם השפה המקומית. במקרים רבים, הביטויים בהם ישתמשו אנגלים כדי לתאר מוצרים מסוימים, יהיו שונים מהמילים באנגלית המוכרות לנו, ולכן חשוב להכיר היטב את השפה לפני שמתחילים לעסוק בקידום אורגני בשפה זרה.

 

להתחרות במגרש של הגדולים

עוד הבדל בין שיווק אורגני באנגליה לשיווק אורגני בישראל הוא כמובן גודל השוק. בסופו של דבר, העמוד הראשון בגוגל מכיל 10 תוצאות, וכן מגוון מילות החיפוש שניתן לחפש עבור נושא מסוים הוא מוגבל. לעומת זאת, באנגליה חיים 53 מיליון תושבים, הזוכים לקבל את אותו דף תוצאות עבור אותן מילות חיפוש. על כן, מדובר בתחרות גדולה הרבה יותר על הזכות להתברג בין 10 התוצאות הראשונות באתר. מבחינה טכנית, האמצעים שעומדים לידי המשווקים האורגניים בארץ לעומת המשווקים האורגניים באנגליה הם זהים. לכן, מי שישכיל להשתמש בכלים האלו בצורה הטובה ביותר, יצליח למצוא את עצמו בראש רשימת התוצאות ולהגיע לקהלים גדולים הרבה יותר.

אנגליה

אולי יעניין אותך גם