עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » מה יותר נוח – הזמנת פיצה דרך האתר או האפליקציה

מה יותר נוח – הזמנת פיצה דרך האתר או האפליקציה

כיום כולנו מסתובבים תמיד עם הטלפון לכל מקום, כמעט.

אנחנו לוקחים את הנייד שלנו לכל מקום ולכל יציאה מהבית וזה גם הפך להיות אמצעי תשלום עבורנו.

ההזמנות האינטרנטיות הפכו להיות נוחות במיוחד כי לא צריך תמיד מחשב בכדי להזמין.

מצד שני, מחשב נותן לנו לפעמים ראייה ופריסה של אתר טובה יותר מאפליקציה לראות בדיוק מה אנחנו מזמינים.

 

ריכזנו עבורם יתרונות וחסרונות:

הזמנה באפליקציה

 יתרונות

  • הזמנה האפליקציה יכולה למעשה להתבצע בכל מקום אשר תרצו להזמין משהו. אתם יכולים להיות על הספה, על מכשיר ספורט, בשירותים ולמעשה בכל מקום אפשרי להזמין את מה שתרצו.
  • הזמנה מאפליקציה מאפשרת היום לאתר את המיקום המדויק שלכם ולפי זה להציע לכם אופציות טובות למסעדות ומשלוחים סביבכם ויכולה לעמוד לכם את הזמנים יותר טוב בכל מה שמדובר במיקום ובמרחק.
  • הזמנה מאפליקציה יכולה להוות תחליף לאנשים שאין להם מחשב או אפילו באותו הרגע אין להם גישה אליו (או סתם שוכבים בכיף על הספה ורק רוצים להזמין פיצה לסרט שהם צופים…)
  • לרוב האפליקציה זוכרת את דרכי התשלום ומקצרת משמעותית את ביצוע התשלום.

 

חסרונות

  • הזמנה מאפליקציה לפעמים יכולה להיות לא נוחה במידה והאפליקציה אינה ידידותית למשתמש. המשתמש יכול להיתקל בבעיות של הזמנה.
  • לא תמיד יש מספיק זיכרון בנייד של כולם להתקין אפליקציות נוספות ולרוב אנשים מעדיפים להזמין מאתר האינטרנט באופן חד פעמי ולא לתפוס זיכרון לנייד שלהם.
  • הזמנה מאפליקציה לפעמים יכולה לא לעבור למסעדה בגלל תקשורת לא טובה של הרשת וגלישה איטית של האינטרנט של הנייד.

 

הזמנה באתר

 יתרונות

  • להרבה אנשים המשתמשים במחשב ועובדים עליו רוב היום, יותר קל ופשוט לפתוח חלון נוסף בדפדף ולהזמין להם ארוחת צהרים מהמסעדה המועדפת עליהם.
  • מחשב לעיתים יכול לעבוד מהר יותר מהנייד שלכם וגם מאפשר לכם גישה נוחה להזמנה במידה ואתם תוך כדי בשיחת טלפון ארוכה או שולחים לכם הודעות ללא סוף.
  • הזמנה באתר ידידות למשתמש המבוגר יותר שפחות יודע להתקין אפליקציות, ויכול בעזרת חיפוש פשוט למצוא את המסעדה שהוא רוצה.

 

חסרונות

  • אתר אינטרנט במידה ולא מותאם לנייד, יכול להיפתח בנייד בצורה מאוד לא ברורה ולא ידידותית למשתמש. כך שהמשתמש לפעמים יוצא מהאתר רק כי הוא ממש לא מבין מה מתרחש שם.
  • אם משתמשים באתר אינטרנט בנייד לפעמים ההזמנה לוקחת הרבה יותר זמן מאשר באפליקציה, וגורמת גם לאנשים לפספס למשל הערות שירצו במשלוח. כמו למשל אקסטרה גבינה על הפיצה, ולפרוס להם את הלחם שום.

 

לסיכום

כיום נראה שהזמנה באפליקציה היא האופציה הנוחה יותר. אם מדובר בין אתר הנפתח בנייד או אפליקציה, כמובן שהאופציה האולטימטיבית היא אפליקציה (במידה והממשק שלה נוח ופשוט להבנה למשתמש) אך צריך לקחת בחשבון שאפליקציה יכולה להוות בעיות לקהל המבוגר יותר שאינו יודע להתקין אפליקציה בנייד ולא ממש מבין איך וכדאי להזמין מהאפליקציה.

 

שליח וירטואלי

אולי יעניין אותך גם