חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » המדריך המלא להורדת שירים מיוטיוב אונליין

המדריך המלא להורדת שירים מיוטיוב אונליין

אם עד לא מזמן הייתם בטוחים שאי אפשר להוריד שירים מיוטיוב, כדאי שתדעו: היום זה אפשרי.

זה לא משנה איזה סגנון מוזיקלי אתם אוהבים, כי בכל מקרה, אם אתם יכולים להוריד שירים אונליין, למה שלא תעשו זאת?

 

יוטיוב – האתר הגדול ביותר של המוזיקה

כפי שאתם בוודאי יודעים, יוטיוב זה האתר הגדול ביותר של המוזיקה. למעשה זה לא משנה על איזה שיר אתם חושבים או איזה סרטון הדרכה אתם רוצים לראות, כי סביר להניח שבכל מקרה הדבר הראשון שתעשו יהיה לפנות אל יוטיוב. אם משהו קיים באינטרנט מבחינת סרטונים ושירים, אין ספק שתמצאו הכול ישירות שם. לכן ברור מדוע תמיד מתעוררת גם השאלה האם נוכל להוריד שירים מיוטיוב, כי יש מקרים שלא יהיה לנו בהם אינטרנט ויהיה לנו הרבה יותר פשוט ונוח להאזין לכל מה שתרצו ישירות אונליין.

 

הורדה פשוטה – האם יש כזה דבר?

כשמדברים על שירים להורדה מיוטיוב מדברים על אופציה שהיום כבר קיימת ומוכרת ביותר, כך שאתם לא צריכים לוותר על העניין הזה. מצד שני, עד היום היו קיימות רק אפשרויות שונות שכוללות התחברות למערכת, הורדת תוכנה והרשמה, מה שהוביל לכך שלא הרבה אנשים בחרו באופציות הללו. זה לא באמת פשוט ונוח ולכן טבעי שלא הרבה אנשים השתמשו בכך. עם זאת, כדאי שתדעו: היום אתם יכולים לעשות את זה בצורה הרבה יותר פשוטה. למעשה, מדובר על שלושה שלבים קצרים. בשלב הראשון אתם מעתיקים את הקישור של השיר או של הסרטון שאתם רוצים להוריד. בשלב השני מדביקים את הקישור במקום המיועד לכך ולוחצים על חיפוש ואילו בשלב השלישי ממתינים כמה שניות, לוחצים על כפתור ההורדה והשיר יורד. תוכלו לשמור אותו בכל מקום שתרצו על המחשב שלכם ובצורה כזאת להאזין בהנאה לכל שיר שתרצו.

 

למה כדאי להוריד שירים?

אתם עדיין מתלבטים מדוע זה בכלל כדאי כי אתם רגילים שיש לכם אינטרנט בכל פינה? אם כך, כדאי שתדעו: לפעמים האינטרנט עובד לאט מידי ולא תמיד זה יכול להיות נוח. כמו כן, אם אתם מגיעים למקום שאין בו אינטרנט, כמו טיסה לארצות הברית, האם זה אומר שאתם צריכים לוותר על כל הסרטונים האהובים עליכם או על השירים שאתם לא יכולים בלעדיהם? התשובה היא בפירוש לא. זה לא מפתיע שהיום, עם הפטנט הנוח והזמין להורדת שירים אונליין, עוד ועוד אנשים עושים זאת. נסו את זה גם אתם ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור, זה למה לא עשיתם את זה כבר מזמן. הורדה של שירים זה משהו נוח מאוד והיא מאפשרת לכם ליהנות מהמוזיקה שלכם תמיד, מכל מקום ובלי קשר לחיבור שלכם לאינטרנט, אז למה אתם עדיין מחכים?

 

אפליקציה

אולי יעניין אותך גם