חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » מה השוני בין קידום אתרים בישראל בין ארה"ב

מה השוני בין קידום אתרים בישראל בין ארה"ב

לא מעט מקדמי אתרים מעוניינים לקדם עסקים בארה"ב קידום אורגני.

על מנת שהלקוחות שלהם יפרצו גם בחו"ל יש להבין את השוני בין קידום אתרים בארה"ב לבין הארץ ובכך המאמר הבא יעסוק.

 

מדוע לקדם אתרים בארה"ב?

קידום אתרים בישראל הוא אחד המקצועות המכניסים והמצליחים בארץ לאור עסקים רבים הזקוקים לשירות זה על מנת להצליח ולהפוך לרווחיים. ידוע שלמיקום עסק בעמודי החיפוש של גוגל ישנה משמעות רבה להתפתחות העסק וכדי לשווק אותו צריך לבחור במקדמי אתרים איכותיים ומקצועיים. כאשר לקוחות בארץ פוגשים במקדם אתרים העובד עם החברות הגדולות כמו גוגל בארה"ב, הביקוש שלו יהיה גבוה ומבחינת המתחרים, ידו על העליונה. עם זאת קידום אתרים בארה"ב לוקח זמן רב לעומת הארץ בשל התחרות הרבה.

 

תחרות בין מקדמי אתרים בארה"ב

כשמדובר בקידום אתרים בארה"ב מדובר על תחרות. בארה"ב יש 50 מדינות וגוגל אינה מציעה לכל מדינה אתר בנפרד. גם אם הייתה עושה זאת התחרות היא גדולה מדי. כלומר, כשעושים קידום אתרים בישראל לעסקים לוקח כ-3 חודשים להיכנס לעמוד הראשי של גוגל. לעומת זאת, בארה"ב לוקח זמן ארוך הרבה יותר בשל התחרות הגדולה. השאלה אם ללקוחות שווה לחכות כל כך הרבה ובינתיים לקדם את עסקיהם בארץ או להשקיע על הקידום רק בארץ ולקבל מייד תוצאות.

 

הבדלי שפה

השפה המדוברת בארה"ב היא אנגלית ובארץ עברית. כאשר האלגוריתם של גוגל קורא את השפה יהיה קל לו יותר לקרוא את האנגלית. ענין זה אינו מוכח אך למשל גוגל טרנסלייט ישראל לא מתרגם באופן מדויק עברית ושפות אחרות, למעט אנגלית. ייתכן שגם מבחינת הערכת התוכן באתר קל יהיה יותר לגוגל ארה"ב לזהות אנגלית כפי שגוגל ישראל מזהה היטב את העברית. כלומר, האלגוריתם של גוגל ארה"ב צריך להבין את משמעות התוכן ולא רק את מילות המפתח והקישורים לצורך הקידום.

 

הבדל באיכות התוכן

אחת האסטרטגיות של קידום אתרים בארץ היא תוכן איכותי המייצר ענין לגולשים ועל אחת כמה וכמה כאשר מקדמים אתרים בארה"ב. התוכן צריך להיכתב באנגלית ובהתאם להוואי התרבותי. מבחינה תחבירית באנגלית יש מילים בעלות כמה משמעויות, סלנג מקומי וכד'. מבחינה מורפולוגית צריך להקפיד על הדקדוק והניסוח ומבחינה תרבותית אי אפשר לכתוב על משהו שלא מכירים ובקיאים בו. יתרה מכך, התוכן צריך לשדר מקוריות ולהתבסס על מקורות מהימנים.

 

הבדלים טכניים

ישנם הבדלים טכניים שונים בין קידום אתרים בארה"ב לארץ. למשל בנושא אחסון. חשוב לבצע אחסון על שרתים מארה"ב אם כי זה לא מחייב. גם מבחינת המהירות ישנה חשיבות גדולה יותר לשרת המקומי כי כך ניתן להעריך את המהירות באופן יעיל יותר. בנוסף יש לעשות התאמה לאתר עבור מכשיר הסמארטפון כי בארה"ב השימוש במכשיר הנייד רב יותר מאשר במחשב.

 

איש דיגיטל

אולי יעניין אותך גם