חיפוש
עמוד הבית » בניית אתרים » וורדפרס מתי היא נהייתה הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתרים

וורדפרס מתי היא נהייתה הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתרים

וורדפרס, ובלועזיתWORDPRESS  – היא אחת הפלטפורמות היותר נפוצות לבניית אתרים וניהול תוכן.

יותר מ-34% אתרים בישראל עושים בה שימוש. מתי היא הפכה לפלטפורמה הטובה ביותר ומה היתרונות שלה?

 

היתרונות של וורדפרס

זוהי פלטפורמה התומכת בכל סוגי האתרים שיש לה קוד פתוח המעניק גמישות לבניית אתרים מבלי תבניות קבועות. המערכת קלה, פשוטה לתפעול וניתן באמצעותה לעדכן נתונים, לפרסם תכנים איכותיים, לערוך ולהוסיף עמודים כמו עמודי נחיתה, חנות אינטרנטית וכד'. באמצעותה ניתן לבצע אינטגרציה ולהתקין תוספות בחינם על פי הצרכים של האתרים וכך לשדרג את הפונקציות השונות בהם. לימודי בניית אתרים בוורדפרס עושים בה שימוש בשל הנוחות והיתרונות הרבים שלה. בנוסף, כאשר מקימים אתר באמצעות וורדפרס התשתית המוצעת היא בחינם אך מאפשרת הקמת אתרים עם נפח זיכרון קטן. לפיכך, מומלץ לשלם עבור נפח גדול יותר שגם לא יגרום למגבלות בדומיין. עסקים שפותחים אתרים חדשים על מנת להרוויח, חשוב שישקיעו בדומיין עם אחסון רב שיעניק להם את תוצאות המקסימליות.

 

כיצד רוכשים דומיין?

עבור דומיין יעיל יש לשלם. הדומיין מייצר כתובת המותאמת לאתר שלכם המותאמת לו מבחינת הנושא והאופי של העסק. כאשר בוחרים כתובת ייתכן והיא תהיה תפוסה ולכן ניתן להוסיף מקפים, סימנים אחרים וכד' במידה ואתם מתעקשים על כתובת מסוימת. חשוב לבחור בסיומת של co.il כאשר מדובר באתר ישראלי ולקבל אותה כיממה לאחר התשלום. ישנם גם אתרי אחסון (ענן) הנותנים דומיין בחינם שכדאי להסתייע בהם.

 

תחזוקת האתר ואחסון

במשך הזמן האתר שלכם יגדל מבחינת הנפח והתוכן ואז תהיו חייבים אחסון חיצוני בתשלום על מנת לשמור על כל החומרים באתר בין אם האתר הוא חנות אינטרנטית עם לקוחות, בלוג, דפי נחיתה או סרטים ותמונות. לפיכך, ההבדל מפלטפורמות אחרות הוא שעבור הוורדפרס תצטרכו מכשיר אחסון חיצוני.

 

מתי הוורדפרס הפכה לפלטפורמה המובילה לבניית אתרים ולקידומם?

בשנים האחרונות בוני האתרים נוכחו לדעת שהוורדפרס היא הפלטפורמה האופטימלית לבניית אתרים לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו מבחינה אורגנית. כלומר, לגרום לכתובת האתר להופיע בעמוד הראשי של גוגל בשל המהירות הגבוהה בה האתר עולה. כמו כן, נוכחו לדעת שכמות אחסון התמונות והתכנים בוורדפרס היא רבה ולא גורמת לאתר להיות כבד כך שאתרי בלוג נטענים מהר. מבחינת קידום אתרים הוורדפרס היא היעילה ביותר והרווחים לא יאחרו מלהגיע כי היא מאפשרת תנועה רבה. אם ניקח לדוגמה עסק שבנה אתר כנכס דיגיטלי על מנת להפיק רווחים והוא משכיר את האתר למטרות פרסום, הרווחים שלו יהיו גדולים בשל התנועה הרבה שהוורדפרס עוזרת לייצר. לפיכך, כנכס דיגיטלי הוורדפרס נחשבת לבמה הטובה ביותר של יחסי win win לכל הנוגעים בדבר. לסיכום, כאשר בונים אתרים הוורדפרס היא הפלטפורמה הטובה ביותר.

 

לוגו של תוכנה

אולי יעניין אותך גם