חיפוש
עמוד הבית » קידום ושיווק » איך בוחרים חברה לפיתוח אפליקציות?

איך בוחרים חברה לפיתוח אפליקציות?

לא משנה אם יש לכם רעיון מקורי ביותר לאפליקציה ואתם רוצים להפיץ אותו לעולם, או אם יש לכם עסק שמחזיק באתר אינטרנט ואתם מעוניינים לפתח לו אפליקציה – ככל הנראה תזדקקו לשירותים של חברה מקצועית לצורך מלאכה זו.

פיתוח אפליקציה הוא עולם מורכב, ובעקבות הביקוש הרב ישנן חברות רבות שמתעסקות בכך.

אין זה סוד שהעולם המודרני שייך לסמארטפונים, ולכן תרבות הפנאי והמסחר מכוונות לשם. בעולם בו לכל אחד יש מחשב קטן שמלווה אותו לכל מקום ומתריע לו על התרחשויות שקורות במדינה ב'שידור חי' במדינה מרוחקת מזו שהוא נמצא בה, ברור לכולם שמוקד הפניה צריך להיות בתחום זה. בחירת החברה המתאימה לפיתוח האפליקציה שלכם צריכה להיות מדוקדקת ונבונה בכדי שהיא אכן תשיג את הייעוד שלה – הגדלת ההכנסות שלכם.

 

פרמטרים לבחירת חברה

טרם כניסתכם לתחום זה, במאמר הבא נציע בפניכם מספר פרמטרים מקדימים אותם מומלץ שתבדקו. פרמטרים אלה יעזרו לכם לוודא שאתם בוחרים בחברה המתאימה ביותר עבורכם:

 

תחום התמחות החברה

חשוב שתחום ההתמחות של החברה יהיה תואם למה שאתם צריכים. לכן, אם אתם מעוניינים לפתח אפליקציית-משחק, ככל הנראה חברה שעיקר הפנייה והעיסוק שלה הוא בפיתוח אפליקציות לעסקים מסחריים פחות תתאים לכם. כמו כן, אם תצטרכו חברה שמפתחת אפליקציות לפייסבוק למשל, חברה שתחום עיסוקה הבלעדי הוא משחקים גם היא לא תתאים לכם.

 

בחינת תיק העבודות

חברה שמכבדת את עצמה והניסיון שלה בתחום עשיר, ככל הנראה תחזיק בידה תיק עבודות מרשים ומגוון. בקשו מהחברה לראות את תיק העבודות שלה ואת האפליקציות שפותחו במהלך השנים. בבקשתכם כמובן תתמקדו בתחום לו אתם זקוקים, התבוננו במראה של האפליקציות, האם הן מעוצבות לטעמכן ועד כמה אפליקציות אלו שימושיות. תוכלו לעשות זאת על ידי הורדה פיזית של האפליקציות למכשירכם.

 

ניסיון מעשי של הצוות

בדקו מה ההכשרה שעברו צוות המפתחים, היכן למד כל אחד מהם, ומה הוא עשה עד כה ומה הניסיון המעשי שהם עברו. לצורך העניין, צוות הפיתוח צריך להיות עם ניסיון בהפיכת מסמך האפיון לדבר האמיתי, מה שאומר פיתוח צד השרת כמו גם צד הלקוח.

 

כימיה עם מנהל הפרויקט

מטבע הדברים מנהל הפרויקט הוא זה שיעבוד מולכם, יעדכן אתכם בהתקדמות העבודה ויפקח על התהליך, על רמת העבודה ועל העמידה בזמנים. משום כך אתם חייבים שתהיה לכם כימיה טובה עם מנהל הפרויקט כבר בהתחלה. תקשורת טובה ביניכם עשויה לפתור בעיות רבות ולהשלים את הליך הפיתוח בצורה נינוחה.

 

סיכום:

בחירת חברה נכונה לפיתוח אפליקציה היא החלטה חשובה ביותר. לאחר שבחנתם מספר חברות וקיבלתם הצעות מחיר, חשוב לדעת – אל תתפתו לבחור בהצעת מחיר נמוכה אם אתם לא בטוחים שבחרתם את החברה המתאימה. חיסכון עכשיו יכול לעלות לכם ביוקר מאוחר יותר. שימו לב לנקודות אלו וכך תוכל לוודא שבחרת את החברה הטובה ביותר עבורכם.

 

איש שיווק

אולי יעניין אותך גם