חיפוש
עמוד הבית » פרסום באינטרנט » טיפים להגדלת מספר העוקבים שלכם באינסטגרם

טיפים להגדלת מספר העוקבים שלכם באינסטגרם

מאז 1997 הרשתות החברתיות דוגמת פייסבוק ומייספייס תופסות נדבך יותר ויותר משמעותי בחיי היום יום שלנו. רובנו משתמשים ברשתות אלה כדי לעקוב אחרי חדשות או אנשים מעניינים מסביב לעולם, לקנות ולמכור, ועוד שלל דברים שמוצאים בכל אחת מאותן רשתות. בשנים האחרונות אינטסגרם היא הרשת החברתית בעלת אחוז המשתמשים הגבוהה מבין רשתות אלו. עובדה זו גרמה לכך שמספר רב של אנשים מסתמך על הרשת הזו למטרות עבודה. בין אם, אתם דוגמנים, אנשי עסקים, צלמים או סתם אנשים מעניינים באינסטגרם טומן בחובו אופציות כלכליות. אז הנה כמה טיפים להגדלת מספר העוקבים שלכם באינסטגרם.

 

שימוש מלא בביו (Bio)

הביו היא פסקה הנמצאת בעמוד הבית שלנו באינסטגרם. בפסקה זו נספר בדרך כלל על עצמינו או על העסק שלנו. נוסיף את אתר האינטרנט שלנו במידה וקיים ועוד. אולם, דברים אלו הם סטנדרטים לכל עמוד. כדי להגדיל את מספר העוקבים שלנו מומלץ לשנות את הביו על בסיס דו-שבועי. בנוסף, נעלה בכל פעם את הפוסט הטוב ביותר שלנו בשבועיים האחרונים.

 

סגנון אישי

בני אדם רוצים להשתלב, זה רק טבעי. אולם, עמוד האינסטגרם שלנו צריך לבלוט וכמה שיותר. דמיינו קהל של 100 אנשים שכולם לובשים לבן. פתאום, נכנסת לשדה הראיה שלכם אישה לבושה אדום עם שיער שופע. כנראה שאישה זו היא שתמשוך את תשומת הלב שלנו. עמוד האינסטגרם שלנו צריך להיות הבולט, המיוחד השונה. אם זה סגנון צילום מיוחד או תבנית פרסום שונה, נשאף שהעמוד שלנו יהיה כמה שיותר מיוחד. כך נמשך יותר אנשים.

אייקון של רשת חברתית

 

בוטים

כלי חשוב שניתן להשתמש בו עבור עוקבים באינסטגרם הוא הבוט. הבוט היא תוכנת מחשב מחוברת לפרופיל האינסטגרם שלנו מאפשרת לקבוע שבכל פוסט עם האשטאג מסוים, הבוט יגיב בהתאם לבחירתו. לדוגמא: על האשטאג  #FoodPorn  יגיב "מדהים!", יעשה לייקים על אותם פוסטים וכדומה. למעשה, בוטים מאפשרים לנו להיות אקטיביים בלי להיות פיזית מול המסך. אולם, את הטיפ הנ"ל יש לבחון בזהירות. לא כל הבוטים חוקיים ואינסטגרם מגבילה את כמות הפעולות שמשתמש יכול לבצע בשעה. במידה ונעלה מעל כמות זו, אנו מסתכנים  בדבר שנקרא "Shadow ban". במידה ואינסטגרם מחליטים להפעיל את ההרחקה הזו עלינו, עמוד האינסטגרם שלנו אמנם ימשיך להיות פעיל אך מי שלא עוקב אחרינו לא יוכל לראות תמונות, שיתופים ותגובות שלנו.

 

אינטראקציה עם עמודים משפיעים

האינסטגרם מאלה בעמודים ואנשים בעלי השפעה עקב קהל העוקבים הרחב שלהם. עמודים אלו הם מקפצה לעמודים מתחילים כמו שלנו. אם כן, דרך מצויינת להעלות את מספר העוקבים שלנו הוא לנסות ולהתחבר אל בעלי העמודים הללו, גם אם רק דרך האינסטגרם. תגובות ולייקים בעמודים אלו על בסיס קבוע יכולים ליצור חיבור עם בעלי העמודים ובמקביל פרסום משותף לשני העמודים ולמספר קהלים רחב יותר.

 

פרסום

פרסמו את עמוד האינסטגרם שלכם מחוץ לרשת החברתית. רדיו ,טלוויזיה, שלטי חוצות

כולן טקטיקות כשרות כדי להעלות את מספר העוקבים שלנו באינסטגרם. מומלץ לייצר האשטאג אחד או יותר שמדברים על העמוד באופן ברור ולנסות לפרסם את ההאשטאג שלנו בכל מקום שרק נוכל.

 

לסיכום

  1. שימוש מלא בביו
  2. הקפדה על סגנון אישי מיוחד
  3. שימוש בבוטים
  4. אינטראקציה עם אנשים ועמודים משפיעים
  5. פרסום מחוץ לאינסטגרם

אולי יעניין אותך גם