השימוש באפליקציה לניהול תורים עלה באופן ניכר בשנים האחרונות. נראה שבעלי עסקים רבים הכירו בפלטפורמה המתקדמת שמקלה עליהם ועל לקוחותיהם, כך שהם בחרו להשתמש בה. מאמר זה ירכז את הסיבות שיובילו לשימוש באפליקציה. הישארו כאן ותגלו את הסוד שלה – איך היא מאפשרת הצלחה בכל תחום? ומהם הקריטריונים שיובילו לבחירה במערכת מומלצת?
יתרון ראשון – מספקת זמינות גבוהה
סביר להניח שנתקלתם בעבר בלקוח שרצה לשוחח עמכם, כדי לתאם תור, אך לא הייתם פנויים לקבל את שיחתו. אם כך, כדאי שתדעו שהאפליקציה לניהול תורים תקל באופן משמעותי מבחינה זו. שכן, היא מאפשרת ללקוחות לתאם תורים בכל שעה ביממה, ללא צורך בהמתנה. נסביר שהאפליקציה תציג בפני הלקוחות את הימים והשעות שבהן ניתן לתאם תור.
יתרון שני – שיפור חוויית הלקוח
לקוחות שהורידו אפליקציית יומן תורים וקבעו תורים מקוונים בעבר, יוכלו להעיד שמדובר בחוויית שירות חיובית שמספקת מענה מהיר ונוח. שכן, מלבד האפשרות לתאם את התור ביום ובשעה המתאימים לכל אחד, מתאפשר גם ליהנות משירות תזכורות אוטומטי. נסביר שהאפליקציה שולחת תזכורות ללקוחות עם פרטי התור ומאפשרת להם להודיע על ביטול ותיאום של תור חדש במקרה הצורך.
יתרון שלישי – ניתוח נתונים
אפליקציה לניהול תורים תאפשר לכם לנתח נתונים שונים ולהשתמש בהם, כדי לשפר את ההתנהלות של העסק. נדגיש שיש כמה נתונים נפוצים שכדאי להתעכב עליהם אחת לזמן מה, אלה יובאו כאן בהרחבה, כדי שתוכלו להכיר בהם ולנתח אותם:
הנתון | הסבר |
תורים מבוקשים | אתם צפויים לגלות שיש ביקוש לתורים בימים ושעות מסוימים. המערכת תציג בפניכם את הנתונים הללו, כך שתוכלו להוסיף ימי עבודה ולפתוח תורים נוספים במקרה הצורך |
ביטולים קבועים | המערכת תזהה לקוחות שביטלו מספר תורים בעבר, כך שתוכלו למצוא פתרון שיפחית את הסיכוי לביטול חוזר |
אופן ההגעה | כידוע, כל לקוח מגיע אליכם מפלטפורמה אחרת. המערכת תזהה את אופן ההגעה של כל אחד, לדוגמא:
|
איך בוחרים באפליקציה מומלצת?
חיפוש אחר אפליקציה לניהול תורים צריך להתבצע תוך בחינה של 4 הקריטריונים הבאים:
- שימוש נוח: המערכת צריכה להיות קלה לתפעול, כך שלקוחות בכל גיל יוכלו לתאם תור בקלות וללא סיוע חיצוני
- התאמה אישית: תבדקו שהמערכת מאפשרת להתאים את זמני התורים בהתאם לצרכים הייחודיים של העסק שלכם
- חיבור למערכות נוספות: כדאי לבדוק שישנה אפשרות להתחבר למערכות אחרות שאתם עושים בהן שימוש תדיר ביום יום. מדובר לצורך הדוגמא ביומן מקוון ועוד
השורה התחתונה
זמינות גבוהה, שיפור חוויית השירות ואפשרות לנתח נתונים הם 3 היתרונות שתוכלו ליהנות מהם לאחר שתשמשו באפליקציה לניהול תורים. כעת אתם מכירים בנושא, כך שנותר לכם רק לבחור באפליקציה מומלצת שתאפשר לכם להתעלות על המתחרים ולהצליח בתחום.