חיפוש
עמוד הבית » טיפים וקידום » כמה עולה קידום אתרים

כמה עולה קידום אתרים

אז החלטתם שאתם מעוניינים להשקיע כסף בקידום האתר שלכם ושל העסק שלכם במרחב האינטרנטי ואתם מעוניינים לדעת כמה כל הסיפור יעלה לכם.

כמו בכל תחום בחיים, קיימות מספר אופציות שפתוחות לכם עבור תקציבים ברמות שונות.

בנוסף, ישנם פרמטרים חשובים שמשפיעים על התמחור שיועץ או חברת קידום אתרים בגוגל יתחשבו בהם בטרם יציעו לכם את הצעת המחיר:

אתרים פתוחים במכשירים

  1. על מה העסק שלכם, וכמה תחרות יש בתחום:

בסופו של דבר, כמות התחרות שיש בתחום אליו העסק שלכם מתכוון לקדם את עצמו משמעה כמה שעות חברת קידום האתרים תצטרך לעבוד ובאיזו תדירות יש לתחזק את האתר ולהוסיף לו תוכן.

כאשר חברת קידום אתרים ניגשת לקדם עסק השלב הראשון שחברת הקידום עושה היא ביצוע מחקר מילות מפתח שמציג אילו מושגים וביטויים המשתמשים במנועי החיפוש מחפשים הכי הרבה, ובנוסף, אילו מילות מפתח מניבות הכי הרבה הקלקות ובעלות פוטנציאל מסחרי ורווחי.

למרבה הצער, על מילות מפתח רווחיות לרוב יש גם תחרות עזה, ולכן ככל שה-"פרס", בדמות תעבורה מוגברת והעלאה בדירוג, יותר גדול, ככה יש יותר אנשים ועסקים אשר מכוונים לאותם ביטויים.

על כן, כמות הזמן שתידרש כדי לקדם אתר של מורה נהיגה בבאר שבע אשר עובד רק בבאר שבע תהיה הרבה יותר קצרה ופשוטה מאשר לקדם עסק בינלאומי שמוכר חולצות בחנות מקוונת לכל העולם.

מומלץ בטרם אתם ניגשים בכלל להצעת מחיר לבצע בדיקות מילות מפתח בעצמכם ובכך להיות מוכנים לאיזשהו טווח מחירים הגיוני עבורכם.

  1. איך האתר שלכם נראה עכשיו, וכמה עבודה צריך לבצע עליו:

תתארו לעצמכם שבניתם אתר מושלם, עם מחשבה עמוקה על אסתטיקה, תפריטים מדויקים ותוכן שמביא ערך למשתמשים שלכם ומעניק להם ידע שלא קיים בשום מקום אחר ומוצרים איכותיים מאוד אשר יש עליהם כרגע "באזז" בתקשורת.

כדי לקדם אתר שכזה, חברת קידום אתרים לא תצטרך לבצע שינויים רבים כלל כדי להפוך את האתר שלכם ליותר נעים למשתמש ובכך לשפר את הדירוג שלו.

מהצד השני, נגיד ואת האתר שלכם בניתם לבד באיזשהו מנוע לבנית אתרים חינמי, לא עשיתם אותו מותאם לתצוגה במובייל ואין בו כמעט תוכן או תמונות ולוקח לאתר זמן רב להיטען.

כל הפקטורים הללו הם פקטורים שליליים שיש לתקן אותם ולשפר אותם. במקביל לבניית לינקים ושיפור הדירוג דרך תוכן, ישנם פקטורים נוספים וחשובים כמו מהירות ונגישות האתר שלכם שמשפיעים גם הם על הדירוג שלכם.

כאשר חברת ייעוץ מחליטה לתת לכם הצעת מחיר אחד הפקטורים החשובים עליהם היא מסתכלת זה איך האתר שלכם נראה כרגע – וכמה עבודה יש לעשות עליו כדי לשפר את המראה שלו ואת הדירוג שלו.

לסיכום, לרוב אתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו ולכן לא כדאי ללכת ישר על האופציה הכי זולה.

אולי יעניין אותך גם