חיפוש
עמוד הבית » שיווק דיגיטלי » למה כדאי לכם להיות קיימים ברשת

למה כדאי לכם להיות קיימים ברשת

בעידן הטכנולוגי של ימינו, כל עסק המעוניין לקדם את עצמו חייב להופיע ברשת.

איך עושים את זה ולמה זה כדאי ? הכל במאמר הבא.

בשנים האחרונות, המדיה הפכה ממודפסת לדיגיטלית. האתגר העיקרי של בעלי עסקים כיום הוא להופיע בדף הראשון בתחום לו הם משתייכים בגוגל. התחרות גוברת, עסקים רבים עוברים לפרסום דיגיטלי ומכאן שקבלת המיקום הגבוה בגוגל הופכת קשה יותר.

 

על רגל אחת – סקירת פרסום דיגיטלי

על מנת לקבל מידע על עסק, הגולשים מחפשים אזכורים ברחבי הרשת. על פי גוגל, עסק נחשב מוצלח וימצא גבוה יותר בתוצאות החיפוש ככל שיש בו פעילות גולשים רחבה יותר. מסיבה זו, גוגל מציב במיקום גבוה את העסקים בעלי מספר האזכורים הגבוה ביותר.

על מנת לקדם את עצמכם קידום אורגני וחינמי בגוגל, עליכם להגיע לכמה שיותר אזכורים ופעילות ברחבי הרשת. המעבר לפרסום דיגיטלי קל יותר, ואף חוסך בעלויות באופן מקיף ביותר.

 

פרסום ללא מאמץ – רשתות חברתיות

שימוש ברשתות חברתיות יכול להגביר את רמת האזכורים המקדמים אתכם בגוגל. משכך, השימוש ברשתות חברתיות מומלץ ביותר. נציין כי הפלטפורמות המוצגות הן חינמיות בבסיסן. אולם, ככל שתבקשו, ניתן להשקיע כמה שקלים לשם קידום התוכן אל מעבר לרמה הבסיסית. תשלום זה יכול להגיע גם ללקוחות שלא חשבתם עליהם, ולהכניס לעסק כספים נוספים.

 

פייסבוק – הכל מהכל

דרך אחת לפרסום דיגיטלי הוא פתיחת דף עסקי בפייסבוק, בחינם וללא כל מאמץ. לשם שמירה על תנועה ענפה, מומלץ לשמור על עדכניות בדף, וכן הוסיפו בו קישור לאתר העסק.

 

אינסטגרם – תמונות אטרקטיביות

מקור פרסום נוסף העומד לרשותכם הוא האינסטגרם, היא אפליקציה לשיתוף תמונות. פרסום העסק באפליקציה מהווה דרך חשיפה לקהל רחב, ויכול להגדיל את מאגר הלקוחות של העסק.

 

יוטיוב – סרטוני קידום

עוד רשת חברתית בה כדאי להיות פעילים היא היוטיוב. יוטיוב הוא מנוע חיפוש סרטונים. דרך הסרטונים תוכלו לפרסם את העסק שלכם וכן את אתר העסק על מנת לקבל יותר חשיפה.

 

אז, למה כדאי לכם להיות קיימים ברשת?

גוגל ושאר מנועי החיפוש, יציבו את העסק, לו פעילות גולשים רחבה יותר, במיקום גבוה יותר. שימוש במדיה החברתית יעזור לכם להיות אחד כזה. גם אם מדובר ברשת החברתית וגם אם מדובר בתחום בניית אתרים תבדקו תמיד שאתם קיימים ברשת.

גוגל משריין מקום לרשתות חברתיות. לכן, השימוש בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ושאר המדיות החברתיות, יעזור לכם להתברג גבוה יותר. הגולשים מחפשים מידע אודות העסק שלכם ואזכורים ברחבי הרשת, והרשתות החברתיות, אשר מהוות מקור לקבלת מידע מידי, יכולות לשרת אתכם נאמנה.

 

מכשיר טלפון

אולי יעניין אותך גם