כיום, רבים בוחרים לקדם את העסק שלהם באמצעות אתר אינטרנט. הם משקיעים בכך את מיטב כספם, ולא מתפשרים על אף פרט, מתכני דף הבית ועד לעיצוב עמוד יצירת הקשר. מדוע בעלי עסק משקיעים כל כך באתרי תדמית ובאתרי חנות לעסק שלהם? על כך ננסה לענות בכתבה זו.
השקעה מינימלית לתוצאה מקסימלית
בניית חנות וירטואלית היא אינה עניין של מה בכך. בייחוד כאשר מדובר בבניית אתרי מסחר, אשר מכילים קטלוג מתעדכן של מוצרים ומאפשרים את רכישתם אונליין. בעלי עסק משקיעים את מיטב כספיהם מסיבה פשוטה – הרווח הנובע מכך הוא משמעותי.
הסיבה העיקרית לכך היא שבניית אתר חנות מאפשר לעסק להנגיש את מוצריו גם ללקוחות אשר רחוקים מנקודות המכירה של העסק. כך, במקום להקים סניפי רשת רבים בפריסה ארצית, העסק חוסך כספים רבים מבלי להפסיד לקוחות פוטנציאליים.
תרבות ידע המבוססת על אינטרנט
סיבה ראשונה לכך שעסקים בונים לעצמם אתר אינטרנט היא תרבות הידע העכשווית. העניין בא לידי ביטוי בכך שכאשר אדם זקוק לשירות כלשהו, או כאשר הוא מתעניין בנושא מסוים, הוא בוודאי יפנה ראשית לאינטרנט על מנת למצוא לכך מענה. עבור אדם כזה, המייצג את רוב החברה, בית עסק אשר אין לו אתר אינטרנט הוא כמעט ואינו קיים. לכן רבים משקיעים בקידום אתרי העסק שלהם.
בניית אמון מול לקוחות
אתרי תדמית מאפשרים לבית העסק לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. בניית האמון מתרחשת מכך שהאתר מנגיש ללקוח הפוטנציאלי מידע אודות השירותים שהעסק מציע, והלקוח יכול לצרוך את המידע באופן עצמאי לחלוטין. אתרי תדמית מגבירים את תחושת האמון באמצעות הנגשת מידע מקצועי אודות תחום העיסוק של העסק, כמו גם פרטים ליצירת קשר עם העסק.
פרטים ליצירת קשר
אתר אינטרנט מאפשר הנגשה מרוכזת של פרטי התקשרות שונים אשר דרכם לקוחות פוטנציאליים יכולים ליצור קשר עם בית העסק. ככל שאתר מציג יותר אמצעי התקשרות, כך יהיה יותר נוח ללקוחות פוטנציאליים לפנות אליו.
אמצעי ההתקשרות יכולים להיות מוקד טלפוני, שירות וואטסאפ, דואר אלקטרוני, כתובת בית העסק, שירותי צ'אט אונליין, ועוד. ישנם אף עסקים המאפשרים ללקוח להשאיר באתר את פרטי ההתקשרות שלו על מנת שבית העסק יחזור אליו.
אין מגבלה בזמן
אתר האינטרנט של בית העסק פעיל 24/7. זאת, לעומת מוקדי מכירה, אשר ברוב המקרים מוגבלים בשעות פתיחתם. באופן זה אדם יכול להכיר את העסק שלכם ואף לרכוש ממנו מוצרים גם בשלוש לפנות בוקר, ומבלי לצאת מהפוך.
לסיכום
בימינו, חשוב מאוד שכל בית עסק יקים לעצמו אתר אינטרנט. המינימום הוא אתר תדמיתי, אשר יאפשר לבנות אמון בין הלקוח הפוטנציאלי לבין בית העסק. אם תרצו להנגיש את המוצרים שלכם לאזורים רחבים יותר, מומלץ להיעזר בחברה מוסמכת ולהקים אתר חנות שיאפשר ללקוחות שלכם להזמין את מוצריכם ללא מאמץ.