חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » איך למצוא עורך דין תעבורה טוב אונליין?

איך למצוא עורך דין תעבורה טוב אונליין?

כיום במציאות בה ישנם עורכי דין רבים ולעיתים יכול להיות קשה להבחין איזה הוא הטוב ביותר עבור המקרה שלך, דרושה שיטה למציאתו.

במאמר קצת זה אציג טיפים מרכזיים לאיתור עורך דין טוב המתמחה בדיני תעבורה תוך חיפוש באינטרנט.

 

התמחות

בשלב הראשון, מומלץ לערוך חיפוש ראשוני באינטרנט בעבור תחום ההתמחות הספציפי הדרוש (למשל כאשר מדובר בתעבורה – דוחות, נהיגה במהירות מופרזת וכולי). לבחון את האתרים הבולטים שעולים כהתרשמות בסיסית – הניסיון הכתוב של עורך הדין, רמת ההשקעה באתר וכיוצא באלו.

מציאת עורך דין שמתמחה בדיוק בסוגייה הנדרשת היא המלצת מפתח – ככל שעורך הדין מתמצא יותר בסוגייה ספציפית, כך הסיכויים גבוהים יותר שהוא יידע לטפל באופן מדויק יותר במה שדרוש. היכרות עם כל התקדימים, וניסיונות בתיקי עבר מקלים מאוד על העבודה, כמו כן הם משרים ביטחון אצל הלקוח.

 

יסודיות

כאשר מדובר בעורכי דין בכלל אך בעו"ד תעבורה בפרט, דרושה יסודיות מיוחדת אצל עורך הדין. עורך דין שבכוחו להבחין בפרטים הקטנים ביותר, לערוך מעבר מדוקדק על התיק הוא כזה שיכול לסייע במקרים רבים יותר לנצח.

כיצד יודעים האם עורך דין הוא יסודי? ראשית, ניתן להתרשם מתגובות ודעותיהם של אנשים על העבודה עם עורך הדין המסוים. שנית, ניתן לקבל אינדיקציה לדברים הללו מהאתר של עורך הדין. שלישית, ניתן לראות את רמת היסודיות של עורך הדין כמתבטאת בניצחונות במקרי עבר.

 

המלצות

כאשר עורך דין הוא עורך דין מלא המלצות ניתן ללמוד מכך על אופן התפקוד שלו מול הלקוחות – בין אם הוא יעיל, יסודי, נעים, מקצועי או לא. כל אחד יכול לחפש דברים אחרים בעורך הדין שלו, יש שיעדיפו מקצועיות על פני נחמדות ויש שיעדיפו "להתפשר" מעט ולוותר על חלק מן התכונות.

 

ניצחונות עבר

ניתן להעריך פעמים רבות האם עורך דין הוא מוצלח או לא על ידי ניצחונות שלו בתיקים. איך עושים את זה? קודם כל, חיפוש מהיר באינטרנט יעלה הרבה תיקים שהוא עסק בהם, בתיקים מאוד בבירור ניתן לראות האם עורך הדין היה בצד מנצח או מפסיד. (כמובן שזה לא מעיד על דבר משום שתיקים רבים מסתיימים בפשרות או שישנן נסיבות אחרות).

 

שיחה

דרך נוספת להעריך את טיבו של עורך דין הוא לנהל איתו שיחה קצרה. שיחה כזו יכולה לנפות כל מיני חששות. למשל עורכי דין שמצהירים על "ניצחון מובטח" ודברים מסוג זה עלולים לגרום ללקוח להיות באשליות או לא מחובר מספיק למציאות. ניתן להעריך כל מיני תכונות בסיסיות, בעיקר על היחס ללקוחות, שירותיות ומקצועיות דרך שיחה שכזו.

בכלליות, כדאי לשים לב למכלול ההיבטים הללו אך ישנם מישורים רבים שלא העליתי וביניהם – מחיר, זמינות, גודל משרד ועוד, בהצלחה!

 

איש משפט

אולי יעניין אותך גם