חיפוש
עמוד הבית » ניהול מוניטין » מהן הסיבות להסרת מידע מגוגל

מהן הסיבות להסרת מידע מגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, אליו נכנסים מדי יום מילוני אנשים בעולם על מנת לחפש מידע, שירותים ומוצרים שונים.

כאשר עסק מקבל ביקורות או המלצות, הן תופענה בגוגל.

ככל שהביקורת תהיה שלילית יותר, היא תופיע בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש.

זוהי אחת הסיבות להסרת מידע מגוגל. המאמר יפרט את כל הסיבות

 

הסיבות להסרת מידע מגוגל

כאשר התוצאות בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש של גוגל הן שליליות יש להסרת המידע סיבות טובות.

  1. ביקורות ותגובות שליליות על העסק
  2. גלישת מידע חסוי של העסק
  3. פגיעה במוניטין של העסק
  4. שיפור מוניטין של עסק
  5. אזכורים שליליים
  6. פרסום ישן ולא רלוונטי
  7. תכנים כפולים
  8. פרסומים עם אזכורים שליליים מחוץ לאתר של העסק
  9. קידום אתר לא יעיל

כל אלו יביאו לכך שהעסק ירצה להסיר את המידע השלילי וליצר מידע חיובי שיגרום לו לשפר את המוניטין שלו, לקדם את המכירות והשירותים שלו ולמתג את עסק.

 

מהן הפעולות שיש לבצע כדי להסיר את המידע השלילי?

הסרת מידע מגוגל יכולה להיעשות במישורים שונים. ראשית, ניתן לבקש מהמפרסמים של האזכורים השליליים להסיר אותם באמצעות תבנית צור קשר של האתרים שלהם. במידה והמפרסמים מתעלמים מהבקשה או מסרבים ניתן לפנות לגוגל ישירות. על פי המדיניות של גוגל הסרת מידע נעשה במקרים של תכנים שקריים או פוגעניים. יש להגיש בקשה מפורטת שתיבדק לעומק וייקח זמן רב עד שתקבלו מענה. גוגל בדרך כלל מסירה מידע כאשר מדובר בזכויות יוצרים או בצו של בית משפט ולכן דרך זו תהיה פחות אפקטיבית. בהנחה שהאזכורים השליליים נובעים ממידע הנמצא בשליטתו של המבקש להסירם, הוא יוכל לעשות זאת על ידי הסרת העמודים הרלוונטיים אך עונשו יהיה שלא יופיע בעמודי החיפוש של גוגל בכלל כי למעשה הוא חוסם את גוגל מהיכולת לאנדקס את העמודים שלו. הדרך היעילה ביותר היא באמצעות דחיקת המידע השלילי לעמודים האחרונים במנוע החיפוש של גוגל.

 

כיצד ניתן לדחוק מידע שלילי בגוגל?

את דחיקת התוצאות השליליות על העסק לעמודים אליהם לא מגיעים הגולשים במנוע החיפוש ניתן לעשות חלקית באופן עצמאי. למשל לפתוח עמודים או פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות, להעלות תכנים רלוונטיים, איכותיים וחיוביים ברשתות החברתיות, בבלוגים ובאתרים, להעלות תכנים שיווקיים, לפרסם סרטונים ביוטיוב וכד'. ביחד עם זאת, הפעולות העצמאיות אינן מספיקות. על מנת שגוגל יאנדקס את התכנים והמידע של העסק באופן חיובי יש צורך בשירות של קידום אתרים. הקידום עובד על מילות המפתח אותן אנשים מחפשים במנוע של גוגל ועושה להם אופטימיזציה, משפר את הקישורים המובילים לאתרים איכותיים נוספים בהם הגולשים ימצאו מידע רלוונטי ועדכני, בונה עמודי נחיתה נוספים, מתחזק את האתר במאמרי תוכן ושיווק מקצועיים ועושה פעולות נוספות שיגרמו למידע השלילי להיות בעמודי החיפוש הרחוקים של גוגל.

 

אתר אינטרנט

אולי יעניין אותך גם