חיפוש
עמוד הבית » שיווק דיגיטלי » מה ההבדל בין ZEFO ל  AHREFS

מה ההבדל בין ZEFO ל  AHREFS

ZEFO ו-AHREFS הן שתי מערכות שונות. האחת היא מערכת ניהול לקידום אתרים, והשנייה היא כלי מעקב לקישורים, אך ניתן לשלב ביניהן. המאמר יעמוד על ההבדלים והשילוב בין שתי המערכות הללו.

 

מהי מערכת ZEFO?

ZEFO היא האפשרות לנהל את קידום האתרים באמצעות פיצ'רים המתאימים לכל מקדם אתרים בין אם הוא מתחיל ובין אם מנוסה. התהליך לשימוש במערכת הוא קל וניתן על ידי הקלדת סיסמה ושם משתמש. כל ההתנהלות במערכת נשמרת בענן והנתונים האישיים נשמרים בחשבון אישי. אין צורך בהורדת תוכנה או אפליקציה כך שהשירותים זמינים בכל רגע נתון. באמצעות המערכת אפשר לעקוב אחר תהליך הקידום הכולל מילות מפתח, מעקב אחר ניהול הקישורים, הפקת דו"חות אוטומטיים ללקוחות ולתהליכי בקרה ושיפור תוכנת SEO באמצעותה עושים את הקידום. ZEFO – תוכנת SEO מאפשרת בדיקת דירוגים ומחקר קישורים ואין צורך לעשות שימוש ב- AHREFS כי היא כוללת את שתי המטרות.

 

מהי מערכת AHREFS?

מערכת זו עוקבת רק אחר קישורים של SEO, מציאת מילות מפתח ומדידת דירוגים. לעומת ה- ZEFO היא אינה מנהלת את הקידום באופן מקיף ושיטתי אם כי היא נוחה לשימוש ובעלת פיצ'רים יעילים וקלים. למערכת יש אינדקס ובלוג גדול הנחוצים למקדמי ה- SEO. כשמדובר על קישורים, המערכת מציעה חלוקת קישורים על פי אנקורים, מיון שלהם, מציאת קישורים אבודים או שבורים, עמודים חזקים אליהם מפנים הקישורים ואלו היוצאים מחוץ לאתר. גם מערכת ה- ZEFO מאפשרת את אותן פונקציות, אך בשונה מה- AHREFS ניתן לקבוע פרמטרים אשר שולחים התראות לחשבון האישי כשהקישור נעלם או משתנה ומאפשרות מעקב צמוד יותר וביקורת מקצועית המראה ללקוחות על הרצינות שלכם.

 

האם יש הבדל בין שתי המערכות בדירוגים?

מבחינת הדירוגים ZEFO נותנת שירות באופן אוטומטי ועוקבת אך המיקומים של מילות המפתח בכל יום. אין צורך בכל פעולה ידנית או ממוחשבת שלכם. בנוסף, היא מציגה את הדירוגים הקיימים, היסטוריית דירוגים והתפלגויות שונות. לעומת זאת, AHREFS מוצאת באותה מידה את הדירוגים של המתחרים הקשורים למילות המפתח, אך יש לנהל גם מעקב ידני.

 

האם יש הבדל בפיצ'רים?

שתי המערכות כוללות פיצ'רים בסיסיים הכוללים מעקב אחר קישורים, דירוגים, זיהוי שגיאות וניהול אופטימלי, אך בשונה ממערכת AHREFS ה- ZEFO מפיקה דו"חות מקצועיים ומפורטים אותם ניתן לתזמן ולהתאים באופן אישי למיתוג של מקדם המכירות בצורה מסודרת. בנוסף, הפיצ'ר של המיקומים מפורט יותר ומשפיע על הממוצע הכללי של מילת החיפוש. את הביצועים מקבלים באמצעות גרף שנותן מבט על כל התמונה המלאה וביקורת למצב האתר אותו מקדמים. יתרה מכך, כשמפיקים דו"ח אופטימיזציה לפתרון שגיאות SEO, מערכת ה- ZEFO יעילה יותר מבחינת ההשפעה שלה על קידום האתר. לפיכך, ניתן לשלב בין המערכות אך גם ניתן לקבל את כל הנתונים ויותר במערכת ה- ZEFO.

 

קידום אתרים

אולי יעניין אותך גם