חיפוש
עמוד הבית » כללי » מה הסיפור מאחורי הלוגו

מה הסיפור מאחורי הלוגו

מי שחי ונושם את עולם הפרסום, יודע שמאחורי הלוגואים של חברות שונות עומדים סודות מרתקים במיוחד. המדריך הנוכחי יציג בפני כל דורש את הסיפור שמאחורי הלוגו, כדי שתוכלו גם אתם להכיר בכל הפרטים המעניינים ביותר שהיו שמורים עד לא מזמן בקרב אנשי הפרסום בלבד.

 

מה זה לוגו בכלל?

הלוגו נקרא בעברית "סמליל". מדובר בעצם באלמנט הבסיסי שצריך להתקיים בכל עסק וארגון. יש בעלי עסקים שמזלזלים בחשיבות של עיצוב הלוגו והם מפסידים בכך לא מעט. שכן, הם אינם יודעים שמדובר באלמנט שמאפשר ללקוחות לזהות את המוצרים או השירות שהעסק מספק. מי שיודעים דבר או שניים על פרסום, יאמרו לכם כי לוגו צריך להיות מעוצב באופן ייחודי, כדי שיהיה אפשר להעביר באמצעותו את המסרים הדרושים.

סֵמֶל

הנה הסיפור שאתם צריכים להכיר

הסיפור המרתק ששמענו ממש לא מזמן על לוגו נוגע לחברה שעוסקת בתחום המים. נפרט בקצרה כי זו מספקת התקנה של מתקני מים, ברי מים ועוד. מידע שהגיע לאוזנינו גרם לנו להבין כי זו עיצבה את הלוגו שלה תוך סיעור מוחות שנערך עם למעלה מ – 10 קופירייטרים חדים. כך שבסופו של דבר, זו קיבלה את הלוגו המדויק ביותר בתחום זה. תחפשו את הלוגו עם הטיפות התכולות ותגיעו למידע נוסף על החברה המדוברת ביותר בעולם הפרסום.

 

אי אפשר בלעדיו

נאתגר אתכם ונבקש שתערכו חיפוש אקראי אודות 3 חברות מסוימות או אתרים באינטרנט. לאחר שתגיעו אל 3 אפשרויות כאלה, תבדקו את הלוגואים שלהן. אתם צפויים לגלות שבכל אתר של יש לוגו ייחודי. למה? פשוט כי אי אפשר בלעדיו. אנחנו למשל, גלשנו לאתר של אטרקציות לילדים, אתר למכירת בגדים יד שנייה וגם אתר חברות המים וגילינו שהלוגואים שלהם שונים אחד מהשני באופן משמעותי, תוהים מדוע? קראו את הפסקה הבאה ותגלו.

לוגו ייחודי

לכל פרט קטן שקיים בלוגו יש משמעות

עיצוב של לוגו מצריך התבוננות מעמיקה בקריטריונים הבסיסיים הבאים:

  1. הצבעים
  2. הפונט
  3. גודל הפונט

חשוב מאוד להכיר בקריטריונים אלו ולהתאים אותם לתחום השיווק הנבחר, כדי שניתן יהיה להעביר את המסר. נסביר כי התת מודע שלנו קולט מסרים שונים תוך שניות ספורות. מספיק שנתבונן לרגע קצר על לוגו של חברה מסוימת והתת מודע יראה בו משהו מסוים. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בלוגו שיש בו פונט עדין בגווני ירוק וכחול שמשתלבים עם עץ רחב ידיים. התת מודע שלנו יפענח את הצבעים הללו כמרגיעים במיוחד. זו הסיבה שמטפלים אלטרנטיביים ומעסים רבים, בוחרים לעצב את הלוגו שלהם בסגנון שכזה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הסיפור שעומד מאחורי הלוגו, כך שנותר לכם רק לפנות אל משרד פרסום מקצועי שילווה אתכם בהליך ויאפשר לכם להביא לאוויר העולם את הלוגו הטוב ביותר, שיקדם את העסק שלכם.

הסיפור מאחורי הלוגו