עמוד הבית » קידום אתרים » מה זה קידום ממומן?

מה זה קידום ממומן?

בעידן בו אנו חיים כל הצלחה של עסק\ עמותה\ אירוע תעמוד בראש ובראשונה על שיווק נכון במרחב הרשתות.

בפני כל לקוח עומדות מספר אפשרויות שיווק ברשת לדוגמא – קידום ממומן, קידום אתרים אורגני, משפיעני רשת ועוד…

בכתבה זו נסביר מהו קידום ממומן, למה הוא מתאים ולמי כדאי לפנות בנושא.

שיטת קידום ממומן המכונה גם PPC היא פשוטה מאוד.

לקוח המבקש להגדיל את קהל מבקרי האתר שלו פונה לאחת מחברות הקידום הממומן, הם משלמים לגוגל כדי שיציגו את האתר של אותו הלקוח במנוע החיפוש של כל אדם המריץ חיפוש שכולל ביטוים מסוימים.

את הביטויים המסוימים יבחרו יחד חברת הקידום והלקוח על פי אותו התחום בו העסק פועל.

ערכי הביטויים (שוויהם הכספי) נקבע על ידי גוגל וכך נקבע המחיר אותו הלקוח ישלם לגוגל.

על מנת להגיע לאותו קהל היעד שהלקוח רוצה שהמודעה תיפול בידו ניתן לצמצמם את הקידום לשעות הפרסום, שפה, מיקום ועוד…

בנוסף, ניתן לפרסם בשאר אתרים נתמכים גוגל כמו יוטיוב, לינקדאין, טוויטר ועוד…

 

איך יש מקום לכולם?

אז זהו שאין. בכל תוצאות חיפוש ניתן להכניס ארבעה מודעות ממומנות לפני תוצאות החיפוש האורגני ועוד כמה אחריהן. מאחר וגוגל היא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם היא נהנת ממחירי פרסום יקרים.
על מנת להכנס למיקומים טובים יש לכתוב פרסומת על פי כללי גוגל שתקבל ציון טוב מהם ולהציע סכום גדול במכרז על אותו המקום הנחשק. בעיקר אם מדובר בביטויים פופלריים שעוד עסקים ירצו להשתמש בהם.

 

מה זה PPC   והפשטה של השיטה 

Pay Per Click – המפרסם משלם לגוגל על כל קליל במודעה שפורסמה משמע שהאיטנרס של גוגל בדיוק כמו של המפרסמים שתהיה התאמה מירבית בין כל הפרמטרים – תוכן המודעה לתוכן החיפוש שנעשה וקהל היעד אליו משתייך המחפש.
התחרות בין המפרסמים היא על המיקום ועל קבלת הביטויים הפופולאריים.
כל מפרסם יכול לקבוע לעצמו את העלות המקסימלית לכל הקלקה ולעקוב אחריי הצלחת קמפיין הפרסום.


למי זה מתאים?

קידום ממומן מתאים לעסקים גדולים וקטנים שרוצים להגדיל את התנועה באתר שלהם, זהו הערוץ המהיר ביותר המגיע לקהל הפוטינאצלי דרך האינרטנט.
שימוש בקידום ממומן מומלץ לשלב עם עוד שיטות שיווק אך ניתן להשתמש רק בו למטרות מהירות וממוקדות לדוגמא – אירועים גדולים, מבצעי סוף עונה, עסקים הפתוחים רק לזמן החגים, קייטנות בחודשי הקיץ וכו'…

 

האם קידום ממומן פועל רק בגוגל?

ממש לא. קידום ממומן מופיע בכל האתרים שבוחרים לעבוד יחד עם גוגל – פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד… ככה תוכלו לבחור גם את פלטפורמת הפרסום שלכם ולהגיע לקהל הכי מדויק עבור המוצר שלכם.
לדוגמא בשביל קידום מוצרים המתאימים לאוכלוסייה צעירה קידום ממומן באינסטגרם  יהיה הקידום המשמעותי ביותר עבורכם.

 

רשת חברתית