כיצד מיתוג עסקים מקדם את השיווק?


קידום ושיווק / יום שלישי, אוגוסט 11th, 2020

אז מה זה מיתוג? ולמה זה כל כך חשוב לעסק שלך? מיתוג עובר הרבה מעבר ללוגו או אלמנט גרפי.

כשאתה חושב על המותג שלך, אתה באמת רוצה לחשוב על כל חוויית הלקוח שלך. החל מהלוגו שלך, אתר האינטרנט שלך, חוויות המדיה החברתית שלך, הדרך בה אתה עונה לטלפון, ועד לאופן שבו הלקוחות שלך חווים את הצוות שלך.

כשאתה מסתכל על ההגדרה הרחבה הזו של מיתוג, זה יכול להיות קצת יותר מדי לחשוב מה מעורב במותג שלך.

בקיצור, המותג שלך הוא הדרך בה הלקוח שלך תופס אותך.

זה קריטי להיות מודע לחוויית המותג שלך ושתהיה לך תוכנית ליצור את חווית המותג שאתה רוצה שתהיה. מותג טוב לא נוצר סתם כך – זו תוכנית מחושבת ואסטרטגית.

ארגונים וסטארט-אפים קטנים רבים מזניחים את הזמן הנחוץ למחשבה על מיתוג עסקים במובן הרחב הזה וההשפעה שיש לו על העסק שלהם ועל השיווק.

הבה נבחן מספר סיבות לכך שמיתוג העסק שלך חשוב:

 

מיתוג  עסקים מקדם הכרה

אנשים נוטים לעשות עסקים עם חברות שהם מכירים. אם המיתוג שלך עקבי וקל לזהות, זה יכול לעזור לאנשים להרגיש בנוח יותר לרכוש את המוצרים והשירותים שלך.

המיתוג שלך עוזר להבדיל אותך מהתחרות, ובשוק העולמי של ימינו, זה חיוני להתבדל מהקהל. אתה כבר לא מתחרה על במה מקומית, הארגון שלך מתמודד כעת בכלכלה העולמית.

איך אתה בולט מאלפי או מיליוני ארגונים דומים ברחבי העולם?

המותג שלך מספר לאנשים על ה- DNA העסקי שלך

חווית המותג המלאה שלך, החל מהאלמנטים הוויזואליים כמו הלוגו ועד לאופן שבו אתה עונה לטלפונים שלך, ספר ללקוח שלך על סוג החברה שאתה.

האם כל נקודות הכניסה הללו מספרות את הסיפור הנכון?

 

המותג שלך מספק מוטיבציה וכיוון לצוות שלך

אסטרטגיית מותג ברורה מספקת את הבהירות שצוות העובדים שלך צריך כדי להצליח. זה אומר להם כיצד לפעול, כיצד לנצח ואיך לעמוד ביעדי הארגון.

 

מותג חזק מייצר הפניות

אנשים אוהבים לספר לאחרים על המותגים שהם אוהבים

אנשים לובשים מותגים, אוכלים מותגים, מקשיבים למותגים והם מספרים כל הזמן לאחרים על המותגים שהם אוהבים. מצד שני, אינך יכול לספר למישהו על מותג שאינך זוכר.

בנוסף, אסטרטגיית קידום אתרים חזקה של המותג, כמו קישורים נכנסים, היא קריטית ליצירת הפניות או תנועה ויראלית.

מותג חזק עוזר ללקוחות לדעת למה לצפות

מותג שהוא עקבי וברור מעמיד את הלקוח בנוחות מכיוון שהם יודעים בדיוק למה לצפות בכל פעם שהם חווים את המותג.

המותג שלך מייצג אותך ואת ההבטחה שלך ללקוח שלך.

חשוב לזכור שהמותג שלך מייצג אותך. אתה המותג, הצוות שלך הוא המותג, חומרי השיווק שלך הם המותג.

מה הם אומרים עליך, ומה הם אומרים על מה שאתה הולך לספק (מבטיח) ללקוח?

 

לוח נתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *