חיפוש
עמוד הבית » קידום ושיווק » מיתוג עסקי זה השיווק החדש

מיתוג עסקי זה השיווק החדש

אף פעם לא מאוחר מדי לבנות DNA מוצלח לעסק, וכיום ישנן דרכים רבות ליצור מיתוג עסקי שישווק, יוביל ויגרום לעסק שלכם לנסוק בזמן יחסית מהיר. אין ספק שזה דורש השקעה, הן מהבחינה האנרגטית והן בבחינת התקציב אותו אתם מייעדים, בואו נבין מדוע.

שיווק עסקי כיום, עשוי וצריך לכלול הסתכלות על היבטים שונים הקשורים בעסק שלכם. למעשה, היות וניתן היום לטרגת (מלשון TARGET) את קהלי היעד שלכם, תוכלו ליצור מיתוג עסקי שיהיה מאוד מדויק. במילים אחרות ופשוטות יותר, אתם בוחרים TARGET עבור מסעות פרסום (כמו למשל מסע פרסום המתמקד באינסטגרם ומיועד לקהל יעד צעיר), ודואגים שממונכם יושקע כיאות. בדרכים אלו, ניתן ליצור מיתוג עסקי שיהיה הרבה יותר מדויק מאשר שלטי חוצות. יחד עם זאת, שלטי חוצות הם עדיין נדבך מרכזי בכל הקשור למסעות פרסום, ואנשים רבים בוחרים לתמוך במסעות הפרסום הדיגיטליים שלהם – על ידי שלטי חוצות ושלטים במקומות אסטרטגיים.

לקוחות חדשים

במה עוד מתמקד תהליך מיתוג עסקים כיום?

רוצים את התשובה מיד? בהכול. מיתוג עסקי כיום עשוי להיות רחב ביותר, היות ואנשים נחשפים למסרים שיווקיים בכל רגע ועת. אם אתם צריכים לבנות לוגו מרשים לחברה, זו רק ההתחלה, וכדאי מאוד להסתייע באנשי מקצוע אמיתיים – אם אתם חושבים שבניית לוגו היא הדבר המרכזי שיש לעסוק בו במהלך מיתוג עסקים כיום.

המתחרים שלכם עושים הכול בכדי לפנות לליבם של הצרכנים, וכך גם אתם צריכים לעשות בכדי לגייס קהלי יעד חדשים, לשמר לקוחות ולבנות מוניטין רב שנים. כשאומרים מיתוג עסקי, למעשה מתכוונים למוניטין שהחברה ובית העסק בונים לאחר תקופה. אין ספק שזה עשוי לקחת זמן, אך לדברים הטובים בחיים – מומלץ להמתין בסבלנות.

מיתוג עסקי לוקח חודשים או שנים?  

הזמן שייקח לכם למתג עסק, מאוד תלוי במקצועיות של אנשי הפרסום והשיווק ששכרתם לטובת העניין. אם אתם לא חוסכים בתקציבכם ומייעדים עבור הפרויקט אך ורק צוותי מומחים, לפעמים ניתן למתג עסק תוך חודשים ספורים. כשמדובר בנושאים של קידום אורגני בגוגל, מומלץ מאוד להכין את עצמכם לתהליך של מספר חודשים – עד שרואים ומרגישים בתוצאות.

במקרים שיש צורך ליצור תהליך מיתוג חזק ומוביל, חברות הפרסום והמיתוג עשויות להשתמש בקמפיינים מכירתיים מאוד אגרסיביים, או בקמפיינים שנועדו "לפגוע" בול ברגש של הצרכנים. הפנייה של הרגש, היא דרך מצוינת למתג עסקים, היות ואנשים לא תמיד מבצעים רכישות מושכלות, אלא יותר קונים בעזרת תחושת הבטן שלהם. זכרו, בחירת אנשי המקצוע הנכונים עבור המיתוג של העסק שלכם, היא קריטית ומהותית בכדי לראות תוצאות. המתחרים שלכם בדרך כלל יעשו מעל ומעבר בכדי ליהנות מקהלי יעד חדשים ולזכות בלקוחות חדשים, כך שגם עליכם, מוטלת המשימה ליצור מיתוג עסקי 360 מכל הכיוונים ודרך כמה שיותר פלטפורמות – הן פיזיות והן דיגיטליות.

אולי יעניין אותך גם