חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » מכללת הייטק המתחייבת לעבודה בתחום

מכללת הייטק המתחייבת לעבודה בתחום

ישראל אוהבת לכנות את עצמה כ-"סטארט אפ ניישן", כינוי זה מצדיק את עצמו יותר ויותר ככל שעוברות השנים. אנו עדים לחברות ישראליות שעושות חיל בשווקים הבין לאומיים וכבר התרגלנו לשמוע בחדשות על חברה ישראלית כזאת או אחרת שעושה אקזיט במליארדים.

אחד האתגרים הגדולים ביותר שניצבים בפני התעשייה היא איוש כלל המשרות במשק, כאשר על פי רשות החדשנות של ישראל בשנת 2018 היו כ-15,000 משרות לא מאויישות בתחום ההייטק. מכללת האקריו היא מכללת הייטק המתחייבת לעבודה בתחום אשר מנסה לצמצם את הפער.

מכללת האקריו

האקריו פועלת למעלה מ-20 שנה בתחום ההכשרה וההשמה של עובדים ישראלים בתחומי ההיטק, לחברה 3 מרכזים ברחבי הארץ כולל מרכז חדש בירושלים וכן יש לה שיתופי פעולה חובקי עולם הכוללים שיתופי פעולה עם כמה מהחברות המובילות בתחום ההייטק בישראל בינהם, גוגל, מייקרוסופט אדובי ועוד.

החברה מעסיקה גורמים מובילים בתעשיית ההייטק הישראלית כמרצים אצלה, כמה מהם מועסקים בחברות המובילות במשק וחלקם אף בעלי סטארט אפים מובילים.

מקום עבודה

לימודים במכללה

החברה מציעה מנעד רחב של מסלולי לימוד, בינהם קורס סייבר ואבטחת מידע שגם מוכר על ידי משרת הביטחון לטובת שימוש בפיקדון, קורס בניית אתרים, קורס עיצוב גרפי, קורס פיתוח אפליקציות, קורס שיווק ועוד.

על מנת להתקבל ללימודים במכללה יש לעבור ראיון אישי במסגרתו יעריכו המומחים של האקריו את התאמתו של הנבחן ללימודים וכן את התאמתו לחברות ההייטק הישראליות.

לאחר מכן המועמד יעבור קורס מיון באורך של כ-30 שעות, במסגרת הקורס תיבחן התאמתו של המועמד לעומק, כאשר מועד שלא יעבור את קורס המיון יקבל בחזרה את כספו.

לבסוף המכללה מבטיחה לאחר ביצוע קורס המשך למצוא לבוגריה עבודה אצל אחת מחברות ההייטק המובילות במשק הישראלי.

מציאת עבודה בסיוע האקריו

לאחר סיום הקורס בהצלחה, החברה תסייע לתלמיד למצוא עבודה בתחום, כאשר בדרך להגשמת המטרה יש שני שלבים:

הראשון – השתתפות בסדנת חיפוש עבודה, במסגרת המועמד ילמד כיצד יש להתכונן לראיון עבודה, כיצד להכין קורות חיים אטרקטיביים, כיצד למצוא משרה שמתאימה לכישורים שצבר במהלך הלימודים וכן כיצד יש להתנהל במהלך ראיון העבודה עצמו.

השני – ביצוע פגישת הכנה מול אנשי ההשמה של האקריו, לאחר ביצוע הפגישה במהלכה יתקיים ראיון מדומה, יינתנו דגשים להמשך.

לאחר ביצוע השלבים לעיל צוותי ההשמה של המכללה ישלחו את קורות החיים לחברות ההייטק עמן החברה עובדת וידאגו כי העובד ימצא את מקומו באחת מהחברות הללו.

מציאת עבודה בהייטק היא שאיפה של ישראלים רבים, חשוב לדעת שהכניסה לשוק אינה פשוטה וקלה ללא תמיכה והדרכה של מומחים בתחום, במיוחד כאשר מדובר בעבודה הראשונה שלכם. לכן, חשוב ללמוד בחברה שתציע לכם כרטיס כניסה מובטח לשוק ותספק לכם את הכלים המתאימים להצלחה בו.

אולי יעניין אותך גם