חיפוש
עמוד הבית » עיצוב לוגו » 5  מקצועות הדיגיטל שאתם חייבים להכיר

5  מקצועות הדיגיטל שאתם חייבים להכיר

מעוניינים להשתלב בעולם הדיגיטל? להלן חמישה מקצועות מובילים אשר יעניקו לכם אפשרות לקריירה משגשגת ומבוקשת. כל הפרטים – במאמר הבא.

מקצועות העתיד – תחום הדיגיטל

תחום הדיגיטל הפך בעשור האחרון לאחד התחומים הצומחים ביותר בעולם התעסוקה, זאת בשל העובדה כי כיום רוב הצרכנים צורכים את המידע שלהם כמו גם שירותים באמצעים דיגיטליים, לעומת מסורתיים. למעשה, ניתן לראות כי גם חברות ענק וכן עסקים קטנים בינונים וגדולים הבינו כי על מנת להתאים את עצמם לקדמה הדיגיטלית של המאה 21, יש להסב את התקציבים לשם, ועל כן ישנם לא מעט תפקידים אשר זוכים כיום לפופולריות רבה הן מבחינת השכר והן מבחינת התנאים, כחלק מתנאי השוק הנוכחים. על כן, אם תרצו לפתוח לעצמכם הזדמנות לקריירה ענפה אשר עתידה לצמוח עוד יותר בשנים האחרונות, אספנו בעבורכם חמש מקצועות דיגיטל שאתם חייבים להכיר – וגם יכולים ללמוד.

דוב פנדה

5 מקצועות הדיגיטל המובילים כיום

  1. מנהל רשתות חברתיות – מנהל רשתות חברתיות אחראי הלכה למעשה על ניהול הנכסים של בית העסק או החברה ברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. מדובר בתפקיד אשר משלב הן כתיבת תוכן קצרה וקולעת והן בחינה של מידת המעורבות של הגולשים בכל הקשור ליחס המרה – מגולש לרוכש.
  2. מקדם אתרים – קידום אתרים נחשב לאחד התחומים הבולטים ביותר בענף הדיגיטלי, זאת בשל העובדה כי הוא מאפשר להוביל את האתר של בית העסק לראש תוצאות החיפוש של גוגל, ובכך לזכות לחשיפה משמעותית ומדויקת לפלחי יעד אשר נקבעו מראש.
  3. מעצב גרפי – מעצב גרפי אחראי על עיצוב תמונות וטקסט בכדי להעביר את המסרים השיווקיים וכן הפרסומיים, כאשר למעשה המטרה של המעצב הגרפי היא להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. מדובר בטכניקה מורכבת מאוד אשר דורשת מיומנות בתוכנות עיצוב מתקדמות, ועל כן ישנה חשיבות רבה להרשמה לטובת לימודי עיצוב גרפי במכללת סולו במכללה מובילה אשר תעניק לכם את הכלים המתאימים בכדי להשתלב במקצוע. המכללה המובילה כיום בתחום היא ללא ספק מכללת סולו אשר מאפשרת ללמוד עיצוב גרפי באופן מקוון, מבלי לצאת מהבית ועם ליווי אישי לכל אורך הדרך. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר במספר 03-6202111.
  4. אנליסט – תפקידו של האנליסט הוא לבדוק את תוצאות הקמפיין בנכסים דיגיטליים באמצעות דוחו"ת, כאשר מדובר בתפקיד קריטי מאוד וזאת בשל העובדה כי ע"פ הסקירה של האנליסט, ניתן יהיה לבצע מקצה שיפורים בכדי להוביל למימוש המטרות העסקיות אשר נקבעו.
  5. שיווק – אחראי על העברת המסרים השיווקים של הארגון בנכסים דיגיטלים, כמו ניהול של פעילות שיווקית אשר מתבצעת בדיגיטל – החל מהגרלות, מבצעים ועוד. מדובר בתפקיד מורכב אשר מאגד גם אלמנטים מהשיווק המסורתי אשר עוברים אינטרפרטציה לעולם הדיגיטלי מבחינת המלל כמו גם דרכי השיווק.

אולי יעניין אותך גם