חיפוש
עמוד הבית » מחשבים וענן » מתי לעבור משרת שיתופי לשרת פרטי

מתי לעבור משרת שיתופי לשרת פרטי

מנהלים את אותו העסק כבר כמה שנים טובות ומרגישים שהגיע הזמן להתקדם? העסק תקוע ואתם זקוקים למספר פתרונות טכנולוגיים שיוכלו לקדם אותו? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם חושבים על שירותי ענן ועל שרתים חדשים.

החשיבות הרבה של גיבוי המידע בעסק

לפני עשרות שנים, עוד לפני שהאינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, כולנו כבר עבדנו בעזרת מחשבים אך רוב המידע עדיין היה גם פיזי. כלומר, כל מסמך נהגנו להדפיס ולתייק, אך גם מצב כזה עסק שבו התרחשה שרפה, או כל אסור אחר, הוא עסק שאיבד את כל המידע החשוב בו. זה לא משנה אם המידע כלל נתונים אודות הלקוחות, דרכי התקשרות איתם או מסמכים רגישים. מה שבטוח זה שהמידע הלך לאיבוד והיה מאוד קשה לשחזר אותו. בשלב מאוחר יותר הכול עבר למחשבים אך עדיין, המחשב עלול תמיד להיהרס בכל רגע ואז המידע נעלם. נשמע מוכר? תוהים מה לעשות בנידון? גיבוי ענן לעסקים הוא הפתרון.

תוכנן נעול

מה זה בפועל גיבוי ענן?

כאשר מדברים על גיבוי ענן מדברים על שרת וירטואלי שאליו עוברים כל המסמכים והמידע. זה לא משנה מה אתם בוחרים להעביר לענן, כי תוכלו לבחור להעביר תמונות, מסמכים ועוד הרבה נתונים אחרים, שכן הענן הוא מקום שאין לו גבול. בצורה כזאת, אפילו אם יקרה משהו בעסק שלכם ואפילו אם יום אחד כל המחשבים לא יפעלו, עדיין תהיה לכם אפשרות להגיע למידע שלכם בקלות רבה. בנוסף, בכל פעם שתרצו תוכלו להוסיף לענן עוד ועוד נתונים ומידע כך שלא יהיה גבול לשימוש שתוכלו לעשות בו.

היתרון של שרת פרטי

כל עסק צריך שרת, אך מגיע שלב שבו השרת השיתופי כבר לא יכול להיות מספיק טוב. לכן ברור מדוע אתם מתלבטים האם עכשיו זה הזמן לעבור לאופציה כמו שרת vsp

היתרון של שרת כזה ברור, שכן בצורה כזאת אתם יכולים לשלוט בכל מערכת לבד. מה שכן, בין אם אתם בוחרים בשרת שיתופי, בשרת פרטי או רק בגיבוי ענן בסיסי, כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים. קיימות היום חברות שונות שעובדות בתחום הזה ושיכולות לסייע, כך ששווה לבדוק במי אתם בוחרים. האם החברה שאליה התקשרתם מקצועית? האם היא מעניקה שירותי גיבוי מובילים? והאם החברה עוסקת בתחום הזה כבר לא מעט שנים? אל תשכחו שכאשר מדברים על שירותי ענן ועל שרתים שונים לעסק, למעשה מדברים על שירות שמשלמים עליו מידי חודש בחודשו. לכן יש כאן מקום גם לבדוק את המחירים ולראות היכן מחכה לכם הדיל הכי טוב שיש. אומנם בדברים הללו לא כדאי לחסוך, כי זה ישפיע על הצלחת העסק, אך גם לא כדאי לפנות ישר אל החברה הכי יקרה שיש.

אולי יעניין אותך גם