חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » מתי נרצה לעשות קידום ממומן בגוגל?

מתי נרצה לעשות קידום ממומן בגוגל?

אם אתם מוכרים שירות או מוצר באזור או מדינה מסוימים, ייתכן שיהיה יתרון למקד את המודעות שלכם לשעות ספציפיות ביום ו/או לימים ספציפיים בשבוע. אם אתם מוכרים שירות או מוצר כלשו ברחבי העולם, מיקוד לזמנים ספציפיים עשוי להיות פחות מדאיג כי זה תמיד צהריים או חמש איפשהו. אך בנוסף לשעה והמועד של קידום ממומן חשוב לקחת בחשבון גורמים נוספים שישפיע על מתי נרצה לעשות קידום ממומן בגוגל.

 

קידום ממומן – מתי

התחלת השילוב של קידום ממומן בקמפיין השיווקי של העסק שלכם, חייב להיעשות בהתאמה לגורמים שונים של העסק או הארגון שלכם. אם אתם משיקים מוצר חדש, מומלץ להתחיל את התהליך של קידום ממומן, כאשר המוצר כבר בשרותכם, ויש לכם את היכולת הלוגיסטית בדרושה לספק אותו ללקוחות החדשים שלכם. כך תוכלו להימנע ממצב שבו אתם מבזבזים את הזמן שלכם, בעוד שרשרת האספקה שלכם לא יכולה לעמוד בדרישות.

קידום ממומן בגוגל

פרסומות בגוגל עם Google Ads

Google Ads היא דרך יעילה למשוך תנועה מוסמכת, או לקוחות מתאימים, לעסק שלכם שמחפשים מוצרים ושירותים כמו אלה שאתם מציעים. עם הפלטפורמה Google Ads, תוכלו להגביר את התנועה לאתר שלכם, לקבל יותר שיחות טלפון ולהגדיל את מספר הביקורים בחנות המקוונת שלכם. אשר בסופו של דבר יובילו להגדלת המכירות שלכם.

 

מהם קישורים ממומנים של גוגל?

קישורים ממומנים של גוגל, שם נוסף למודעות גוגל או מודעות אדוורדס, הם אפשרות שגוגל מציעה לאתרים ועסקים שרוצים לשלם עמלה כדי להופיע בתוצאות החיפוש עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות. כחלק מהשירות של קידום ממומן שגוגל מציע. קישורים ממומנים בגוגל הם דרך מצוינת להשיג חשיפה למותג ולמשוך מבקרים מתאימים לאתר שלכם. במיוחד בזמן שבו קמפיין השיווק שלכם פועם ובועט, הגיע הזמן לגייס את הקישורים הממונים בגוגל לקידום הממון של העסק שלכם.

קידום ממומן בגוגל

היסודות להצגה של האתר שלכם

במנוע החיפוש של גוגל מופיעים הקישורים הממומנים של גוגל. ראשית, בואו נקבע היכן מופיעים הקישורים הממומנים. בדוגמה למטה של ​​דף תוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERP), אתם יכולים לראות שני קטעי קישורים ממומנים, אחד מעל הקישורים ה"טבעיים" או האורגניים ואחד מימין לתוצאות האורגניות.

הקישורים האלה בתיבות הצהובות רצויים מאוד בשל מיקומם הבולט בדף, כמו גם תמונות המוצר, הדירוגים, מידע המחירים ואלמנטים אחרים שמפתים משתמשים ללחוץ ולהגיע דרך קישור לאתר שלכם.

 

קידום ממומן לאורך זמן

סבלנות היא המפתח לתהליך יצירת קמפיין לקידום ממומן יעיל בגוגל. על מנת לשמור על מוטיבציה, חשבו על פרק הזמן של 3 חודשים כעל תהליך התבגרות של מודעת גוגל שיצרתם. כמו הרבה דברים, מסע הפרסום שהשקתם רק ישתפר ככל שהוא יתבגר.

 

לסיכום

קידום ממומן הוא תהליך מורכב, שיש לבצע בעזרה וליווי של אנשי מקצוע אשר יוכלו להוציא את המיטב מהחזון העסקי שלכם, ובזמן הנכון.

קידום ממומן בגוגל