חיפוש
עמוד הבית » כללי » מתכנת או מעצב גרפי – אלה הכלים הנכונים עבורך

מתכנת או מעצב גרפי – אלה הכלים הנכונים עבורך

לכאורה, מדובר בשני מקצועות שונים ביותר, האחד מגיע מתחום האומנות והעיצוב, תחום הרגש, השני מגיע מתחום האלגוריתמים והמספרים – תחום הלוגיקה. בפועל, שני מקצועות אלו עשויים להפיק תועלת מאותם עזרים וגאדג'טים למיניהם שתוכננו בכדי להקל על שגרת היום יום שלהם ולאפשר להם להפיק את המקסימום מיום העבודה שלהם. במדריך הבא ניתן דוגמאות לאותם גאדג'טים שעשויים להיות לעזר רב בשגרת העבודה של כל גרפיקאי או מתכנת באשר הוא.

 

מקלדת מספרים למחשב הנייד

גרפיקאים ומתכנתים רבים לוקחים את העבודה שלהם איתם לכל מקום ומקפידים להתחבר על מנת לבדוק סטטוסים של תהליכים או לבצע תיקונים על בסיס קבוע. עובדים שכאלו ודאי ידעו לספר לכם על כך שעבודה במחשב נייד כרוכה לעיתים בחוסר נוחות מסוימת שכן בשל הצורך בעיצוב קומפקטי לעיתים נוחות השימוש נפגמת.

תופעה זאת בולטת במיוחד כאשר מדובר במקלדות של המחשבים הניידים, אשר פעמים רבות חסרים בהם מקשי ה- NUM LOCK, אשר משמשים להזנה מהירה של מספרים ומעבר על כמויות מידע גדולות. למרבה המזל, כיום ניתן לרכוש את מקלדת ה- NUM LOCK  בנפרד, ולהפוך את השימוש במחשב הנייד לנוח בהרבה.

 

קריידל – המוצר שלא ידעתם שהייתם זקוקים לו כל חייכם המקצועיים

למרבה הנוחות, מרבית ההתקנים שיש לחבר למחשבים של ימינו משתמשים באותו סוג חיבור, חיבור USB. לרוע המזל, לעיתים קרובות חיבור התקנים אלו אינו נוח שכן לא בכל מחשב יש גישה קלה ומהירה לשקעי ה- USB.

קריידל הוא מעין כאבל מאריך לחיבורי USB אדר מונח על השולחן ובכך למעשה מאפשר לכם לנתק ולחבר התקני USB שונים בקלות וביעילות כך שבין אם אתם זקוקים לגרסה ישנה של קוד שכתבתם או לצילום מסוים שאתם רוצים לערוך הגישה לדיסק און קי שלכם תהיה פשוטה מתמיד.

 

שאקל לדיסק און קיי

עתה שיש לכם גישה פשוטה ויעילה לשקע USB מה דעתכם על לשפר את הגישה לדיסק און קי האישי שלכם. עבור רבים, המקום הדרך הטובה ביותר לוודא שהדיסק און קי שלכם יהיה תמיד איתכם ברגעים בהם אתם זקוקים להם היא לחבר אותם למחזיק המפתחות שלכם.

יחד עם זאת, כדי למנוע מצב בו אתם חלילה שוכחים את מפתחות הרכב או הבית שלכם, או מצב בו מישהו עלול להבחין בהם ולקחת אותם, מומלץ לנתק את הדיסק און קי מהצרור בעת השימוש בו. בעזרת שאקל לדיסק און קי תוכלו לחבר ולנתק את הדיסק און קי לצרור שלכם בקלות רבה.

 

פידג'ט או ספינר – לרגעים של חשיבה מאומצת

איזו פלטת צבעים תתאים לפוסטר שעליכם לייצר וכיצד ניתן לייעל את הקוד ולהפוך אותו ליותר אלגנטי? בעת חשיבה על שאלות חשובות שכאלו לעיתים קרובות תמצאו את עצמכם לוחצים ללא הרף על עט לחיץ שלא שפר עלי גורלו או מתופפים בעצבנות על השולחן. כדי שתוכלו לפתור עת הבעיות המקצועיות שלכם מבלי להרוס עטים או להפריע לקולגות שקלו להחזיק ספינר או קוביית פידג'ט על שולחן העבודה שלכם.

מוצרים יעילים אלו ורבים נוספים ניתן למצוא באתר של mabali.

 

מעצב גרפי

אולי יעניין אותך גם