חיפוש
עמוד הבית » נכסים דיגיטליים » נכס דיגיטלי או השקעה בנדל"ן – מה עדיף היום

נכס דיגיטלי או השקעה בנדל"ן – מה עדיף היום

יצא לכם לשמוע את המונח "נכס דיגיטלי"? כיום השקעה בנכסים דיגיטליים הפכה לאחד מאפיקי ההשקעה וההכנסה הפופולאריים, וזאת בשל השילוב המושלם בין השקעה שלא דורשת זמן רב והכנסה לא רעה בכלל.

אם עובדים נכון ורוכשים את הידע הטכני הנדרש, ניתן להקים נכס דיגיטלי שיכניס לכם כל חודש לחשבון הבנק הכנסה פסיבית.

מה זה נכסים דיגיטליים ואיך עושים מזה כסף? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

קבוצת פורשופ הקמה וניהול נכסים דיגטליים: מה זה נכס דיגיטלי?

לרוב כשמשתמשים במילה "נכס", רובנו נחשוב על נכס כגון דירה, מגרש נדל"ן, משרד או במילים אחרות – נכס פיזי. הצרה עם נכסים פיזיים היא שנדרשת השקעה גדולה של כסף וזמן בכמויות שלא לכולם יש. לעומת זאת, נכס דיגיטלי לא ידרוש מכם להשקיע כל כך הרבה כסף וזמן ובעבודה נכונה הוא יכול להכניס לכם הכנסה פסיבית לא רעה בכלל. אז במה מדובר?

נכס דיגיטלי הוא נכס המתקיים באופן דיגיטלי או ווירטואלי. נכסים דיגיטליים יש מסוגים רבים: בין אם מדובר בעמודי נחיתה פשוטים, אתרי תדמית, פרופילים ויראליים באינסטגרם, קבוצות פייסבוק ועוד. שוויו של נכס דיגיטלי נגזר מהתנועה שעוברת בו – כלומר כמה אנשים גולשים בו ומשך שהייתם. בסופו של דבר זה הגיוני – ככל שהפלטפורמה שלכם פופולאריות וויראלית יותר, כך תוכלו לעשות ממנה יותר כסף.

 

עם פורשופ תוכלו להקים או לרכוש נכסים דיגיטליים מסוגים שונים

ממש כמו נכסים פיזיים, גם נכסים דיגיטליים ניתן להקים מאפס, לרכוש נכסים קיימים ואף לשכור. לכל אחת מדרכים אלו יש יתרונות וחסרונות: הקמה של נכס דיגיטלי מאפס תדרוש מכם השקעה רבה יותר בהתחלה, אך תוכלו להקים אותו באופן המתאים בדיוק למה שאתם רוצים, וכנראה תשלמו על כך פחות מרכישת נכס קיים. לרכישה של נכס קיים יש גם יתרונות – בעיקר כאשר מדובר בנכס בשל שהפיתוח שלו הושלם פחות או יותר וכמות ההשקעה שעוד יש לעשות בו נתונה להחלטתכם.

כאמור, ישנם נכסים דיגיטליים מסוגים שונים. אלא הם חלק מהסוגים הנפוצים של נכסים דיגיטליים:

  1. עמודי נחיתה

עמוד שלא זקוק לדומיין משלו ומקושר לאתר האינטרנט העיקרי. עמוד נחיתה זה העמוד שמגיעים אליו באופן ראשוני לאחר שלוחצים על מודעה מסוימת שמשתמשים נחשפו אליה באמצעות קידום אורגני או פרסום ממומן בגוגל.

 

  1. פרופילים, עמודים וקבוצות ברשתות חברתיות

הפופולאריות העצומה של רשתות חברתיות שונות כגון אינסטגרם ופייסבוק מאפשרת לרבים לעשות כסף. הדבר רלוונטי החל בקבוצות פייסבוק המוניות בהן ניתן לפרסם עסקים, מוצרים ושירותים והחל מפרופילים ויראליים באינסטגרם בהם משווקים בתשלום מוצרים מסוימים.

 

  1. אתרי תדמית

אתר המכיל מספר רב יחסית של עמודים, כאשר כל עמוד באתר הוא בעל Path משלו המקושר ל-URL של האתר. אתרי תדמית הם אתרים אינפורמטיביים המכילים מידע רב אודות שירותים של עסק מסוים. בניגוד לעמודי נחיתה קלאסיים בהם אין תוכן רב ובעיקר מסרים שיווקיים קצרים, אתרי תדמית מכילים את כל המידע אודות העסק או השירות כך שלקוחות פוטנציאליים יישארו ללא שום שאלה בעניין.

 

מטבעות ובית

אולי יעניין אותך גם