חיפוש
עמוד הבית » קידום ושיווק » איך לבחור קורס מסחר באיביי

איך לבחור קורס מסחר באיביי

רבים האנשים שאינם מסתפקים בהכנסה שלהם. אחת הדרכים המעניינות להגדלת הכנסה היא – מסחר אינטרנטי דרך אתרי מכירות עולמיים כמו איביי.

כדי להתמקצע בתחום זה, נפתחו קורסים רבים המדריכים את המעוניינים בשיטות הטובות ביותר ליצירת הכנסה מקסימלית נוספת.

כדי לנסות לעזור לכם לבחור בקורס איביי הנכון ביותר עבורכם, נציג במאמר הבא כמה דגשים חשובים אליהם יש לשים לב.

 

4 דגשים לבחירת קורס

המרצה

ראשית, הדבר החשוב מכל הוא לבחון ולבדוק – מי המרצה? מה הניסיון והוותק שלו בתחום? כמה שנים הוא עוסק במכירה ובהדרכה? האם גם כיום הוא מתעסק בתחום זה? האם יש תגובות ופידבקים מתלמידים שעברו תחת ידיו? האם יש לו הדרכות-צפייה ביוטיוב?

 

שיטת הלימוד

ישנן דרכים רבות למרצה להעביר את הידע שלו לתלמידים. כיום נפוצות 4 שיטות מרכזיות:

קורס פרטי – קורס זה יתבצע באופן הדומה לשיעור פרטי, לרוב בביתו של התלמיד. החיסרון בקורס זה הוא, שהמרצה יהיה בדרך כלל מדריך מתחיל שמחפש את תחילת דרכו בעולם ההדרכה. האורך של קורס מעין זה יתפרס על 3-4 שיעורים בערך.

 

קורס וובינרים (אינטרנטי)

זהו ניסיון לשלב בין קורסים פרונטליים (כיתתיים) לקורסי ווידאו. במסגרת זו, למרות שהשיעור הוא מרחוק, ניתן לשאול שאלות בכתב תוך כדי השיעור. לרוב, ההמלצה של מסגרת זו היא לבוגרי קורס שכבר מוכרים באיביי בפועל ומעוניינים לשדרג ולתגבר את ידיעותיהם.

 

קורס וידאו

הקורס מגיע אליך כשיעורים מוקלטים, על ידי דיסק או באמצעות התקן USB. הקורס מומלץ לאנשים עסוקים מאוד או שגרים רחוק ומתקשים להגיע לשיעור פרונטלי.

 

קורס פרונטלי (כיתתי)

במסגרת שיעורים זו, חלק מהשיעורים נלמדים בכיתות מחשב וחלק בצורת שיעור הרצאתי. היתרון הגדול במסגרת זו הוא ההכרות האישית עם המרצה, וכן היכולת לשאול שאלות בצורה חיה.

 

תמיכה וליווי

ככל שחולף הזמן, צפים אתגרים חדשים הדורשים מכם ידע נוסף. לפני בחירת הקורס, כדאי לבדוק מי ילווה אתכם לאחר הקורס? לכמה זמן הוא ימשיך ללוות אתכם? רצוי מאוד שהתמיכה תהיה ללא הגבלה.

 

מחיר הקורס

עלות הקורסים היום היא בין 1000 ₪ ל- 3,500 ₪. חשוב מאוד לדעת שחיסכון בתחום זה איננו חכם בהכרח, שכן אם תבחרו ללמוד את הקורס בצורה סדורה ורצינית – ככל הנראה שתחזירו את עלות הקורס. לכן, אם אתם מקבלים תמורה נאותה לתשלום – כדאי להשקיע יותר בתחום זה, אפילו אם העלות הכספית גבוהה.

 

סיכום:

קורסי איביי הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה נפוץ, זאת לאור הרצון והצורך בהגדלת הכנסה. בשוק יש קורסים רבים, וכדי לעזור לכם בבחירה, כדאי לשים לב ל- 4 שאלות חשובות: 1. מיהו המרצה? 2. מהי שיטת הלימוד? 3. מהו רוחב קבלת התמיכה והליווי? 4. מה אתם מקבלים בעבור התשלום? ככל שתבחנו לעומק את הנושאים הללו, תהיו מקצועיים יותר ותגדילו את ההכנסה שלכם בצורה משמעותית יותר!

 

אתר מכירות

אולי יעניין אותך גם