עמוד הבית » אינסטגרם » קידום אורגני באינסטגרם מול קידום ממומן באינסטגרם: מה יתאים ומתי?

קידום אורגני באינסטגרם מול קידום ממומן באינסטגרם: מה יתאים ומתי?

מעוניינים לקדם את העסק שלכם באינסטגרם? חשוב להכיר מספר שיטות שונות לעשות זאת, אחת מהן היא קידום אורגני והשנייה היא קידום ממומן. במאמר זה נפרט כל מה שחשוב לדעת על שתי שיטות אלו על מנת שתוכלו לבחור או לשלב בניהן כאשר אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, להביא להצלחתו ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם באופן מידי ויעיל.

 

קידום אורגני באינסטגרם: מה זה אומר?

קידום אורגני באינסטגרם יכול לעזור לעסק שלכם לשגשג אם עושים אותו בצורה הנכונה. קידום אורגני באינסטגרם לא כרוך בתשלום, ומטרתו היא להגיע לחשיפה של העמוד העסקי שלכם בפני קהל פוטנציאלי של לקוחות. חשיפה גדולה יותר תביא את העוקבים להפוך ללקוחות, וכך להגדלת ההכנסות של העסק שלכם. לכן חשוב לעשות קידום אורגני באינסטגרם בצורה מדויקת ככל האפשר.

 

קידום ממומן באינסטגרם: מה חשוב לדעת

קידום ממומן באינסטגרם, לעומת קידום אורגני, כרוך בתשלום על מנת שפוסטים שלכם יופיעו אצל משתמשים שונים באופן מאסיבי יותר. גם בפייסבוק קיימת אופציית קידום ממומן, ועסקים רבים משתמשים בשיטה זו גם במנוע החיפוש גוגל. משום שקידום אורגני באינסטגרם יכול להביא לתוצאות מעולות כמעט ללא הוצאות מצדכם, נתמקד כעת בו.

 

טיפים לקידום אורגני מוצלח באינסטגרם

  1. מיתוג העמוד: עמוד שעושה חשק לחקור אותו הוא עמוד מוצלח. לכן חשוב שתשקיעו בתמונת הלוגו, בפרטים שאתם כותבים באזור ה-bio, בהאשטגים ובהיילייטס (סטוריז).
  2. השקעה בסטוריז: סטוריז הם אחד הדברים החשובים ביותר לחשיפה באינסטגרם, ולכן כדאי להשקיע בהם למרות שהם נעלמים אחרי 24 שעות. תוכלו לשמור את הסטוריז בהיילייטס ולחלק אותם לפי קטגוריות שמתאימות לעסק שלכם, כך שגם לקוחות עתידיים יוכלו להנות מסטורי שאתם מפרסמים עכשיו.
  3. השקעה ברילז: מערכת החיפוש באינסטגרם עובדת כך שסרטוני רילז מקודמים פעמים רבות על חשבון פוסטים רגילים. לכן, תוכלו להכין סרטוני רילז בקלות, על ידי שילוב של כמה סרטונים קצרים ו\או תמונות, השמת מוזיקה טרנדית ברקע וכתיבת תיאור מושך לרילז שלכם. כך גם העסק וגם הסרטונים יקבלו חשיפה משמעותית ברשת האינסטגרם.

 

יתרונות וחסרונות לקידום אורגני באינסטגרם

היתרון העיקרי לקידום אורגני באינסטגרם הוא שאינכם צריכים לשלם עליו. החיסרון הוא שמדובר בהשקעת זמן ואנרגיה גדולה מאוד מצדכם, אך מצד שני, השקעה זו בהחלט תשתלם בהמשך: ככל שתשקיעו יותר בדברים שנראים לכם אולי קטנים לכאורה, כגון לוגו, טקסט מדויק, העלאת עוד סרטון רילז וכדומה, כך תוכלו לקצור את הפירות בהקדם על ידי הגדלת החשיפה של החשבון ללקוחות פוטנציאליים.

 

לסיכום

שתי שיטות עיקריות לקידום העסק שלכם באינסטגרם הן קידום אורגני לעומת קידום ממומן. תוכלו לבחור שיטה אחת או להשתמש בשתיהן, כאשר היתרון המובהק של קידום אורגני באינסטגרם הוא שאינו עולה לכם כסף.

לוגו

 

אולי יעניין אותך גם