חיפוש
עמוד הבית » אינסטגרם » קידום באינסטגרם – האם יש חיה כזו

קידום באינסטגרם – האם יש חיה כזו

אתם חדשים באינסטגרם? יש לכם עסק ואתם רוצים לדעת אם אפשר לקדם אותו? הגעתם למקום הנכון!
קודם כל, חשוב שתדעו שאינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הכי פופולרית באינטרנט, כך שתדעו שבחרתם לקדם במקום הנכון.
באינסטגרם יש מעל מיליארד משתמשים (והמספר עולה כל יום), חלק מהם בעלי פרופיל פרטי וחלק בעלי פרופיל עסקי.
הכנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להגיע למצב של קידום באינסטגרם גם אם אתם חדשים בתחום וגם אם יש לכם פרופיל כבר תקופה.

 

הטיפים שלנו עבורכם הם:

  1. להעלות תמונת פרופיל מושכת

בין אם החשבון שלכם חדש ובין אם לא, תבדקו את תמונת הפרופיל שלכם. אם יש בה פרח, ציור, נוף או כל דבר אחר שלא משקף אתכם או את העסק שלכם, תדעו שהגיע הזמן לריענון.
אם זה פרופיל פרטי, אנחנו ממליצים להעלות את התמונה הכי טובה שלכם. אם עדיין לכם כזו, תמיד אפשר לפנות לצלמים שזו העבודה שלהם, להוציא מכם את המיטב כדי שתיראו הכי טוב בפרופיל.
זה הרי ידוע שתמונת פרופיל טובה = תחילתו של קידום מיטבי ברשת.
אם מדובר בפרופיל עסקי, חשוב שתהיה תמונה טובה של העסק או של הלוגו. אם אין לכם אחד מהשניים, רוצו לטפל בעניין ותמשיכו לאחר מכן, לטיפ הבא.

 

  1. קישור החשבון שלכם באינסטגרם לרשת חברתית אחרת

זהו טיפ שמתאים במיוחד לחדשים באינסטגרם, לאלו שעשו עלייה מהפייסבוק שקיים כבר מעל עשור.
אם יש לכם חשבון פייסבוק פעיל שהעליתם אליו תמונות והרבה תכנים בשנים האחרונות, כדאי שתקשרו בין החשבון הזה לחשבון האינסטגרם שלכם. למה? כדי שבינתיים, עד שתתחילו למלא את חשבון האינסטגרם שלכם בתוכן, העוקבים העתידיים שלכם, יוכלו לראות מי אתם ומה הרקע שלכם.

 

  1. חשבו היטב על התוכן

העוסקים בעולם הדיגיטל הכתירו מזמן את התוכן למלך. התוכן הוא תמיד זה שמקדם ומוכר אותנו או את המוצרים שאנחנו רוצים למכור.
חשוב לדעת שהתוכן הוא גם תמונות ותכנים אחרים שהם ויזואליים ולא רק מילים.
אנחנו נתמקד לרגע בחשבון עסקי, אם יש לכם כזה, חשוב שיהיה בחשבון האינסטגרם שלכם תמונות של המוצרים שאותם אתם מוכרים וחשוב שהתמונות יהיו מקצועיות (כן, גם כאן כדאי להיעזר בצלם מקצועי).
בנוסף, כדאי לתת לעוקבים שלכם טיפים על נושאים שונים. יש לכם ידע, העוקבים רוצים לדעת עוד ועוד, אז תשתפו אותו! שיתוף של הידע יגרום לעוקבים להתחבר אליכם יותר, הם ירגישו שעם הזמן הם מכירים אתכם יותר לעומק. דבר שמקל בסופו של דבר על המכירה של המוצרים שלכם וגם יעודד את הקידום שלכם באינסטגרם.

הקידום יגיע בסופו של דבר אם תלכו לפי הטיפים הללו. עוקבים מגיעים כשיש תמונת פרופיל מושכת, קישור לחשבון אחר שאפשר להכיר בו אתכם לעומק וכמובן, כשיש תוכן טוב.

אפליקציה חברתית

אולי יעניין אותך גם