קידום קמפיין ממומן לחברת מוניות


קידום ושיווק / יום שני, ספטמבר 21st, 2020

שוק המוניות הפך לתחרותי יותר בשנים האחרונות לאור כניסה של גופים גדולים כמו גט, שירותי טרמפים שונים וכמובן האיום המתמיד של כניסת אובר לשוק הישראלי.

כדי לבלוט מעל המתחרים, חברת מוניות צריכה לא רק להציע שירות מצוין ונהגים אמינים, אלא גם לפרסם את עצמה בצורה נכונה.

אז איך מנהלים קמפיין ממומן לחברת מוניות? על כך בכתבה הבאה.

 

קמפיין ממומן – מאיפה מתחילים?

היום, גופים רבים מבינים שכדי לבלוט מעל המתחרים צריך להוציא כסף על הפרסום הנכון בזמן הנכון. אין ספק כי העיתון והרדיו ירדו מגדולתם ארוכת השנים, והכלי הפופולרי ביותר לפרסום הוא כמובן ברשת, באמצעות גוגל. כדי לפרסם נכון בגוגל צריך להכיר כמה כללים לגבי מנוע הפרסום של החברה. ראשית, מדובר בתוצאה מיידית – מרגע שמתחיל הקמפיין, גוגל דואגת למקם את אתר החברה בתוצאות החיפוש בהתאם למשתנים שהוגדרו. שנית, התשלום על הקמפיין הוא עבור כל קליק על המודעה. כלומר, ככל שיותר אנשים לחצו, כך תיאלצו לשלם יותר לגוגל. מכאן נובעים שני אלמנטים עיקריים בפרסום בגוגל – תזמון מדויק וצמצום קהל היעד. ככל שיותר קליקים יהפכו ללקוחות משלמים, כך הפרסום משתלם יותר. על כן, חשוב מאוד לבחור את מילות החיפוש בצורה מדויקת. ״מוניות״ זאת מילה כללית מדי לדוגמה ועדיף לדייק אותה עם ביטויים כמו ״מוניות בבאר שבע״. ניתן גם למצוא ביטויים אחרים שיכולים למשוך אליכם לקוחות כמו נהיגה בשכרות, קווי לילה, מתל אביב לנתב״ג או אלמנטים אחרים שמבטאים את השירותים שאתם מציעים.

 

אומנות הבידינג

עוד אלמנט משמעותי באלגוריתם של גוגל בקידום ממומן הוא הבידינג, כלומר מכרז. גוגל גובה תשלום לפי קליק, אך באופן שונה בהתאם לביטוי הנבחר. ביטוי פופולרי שמושך מפרסמים רבים יעלה כסף רב יותר פר קליק, ולכן לא בהכרח יהיה משתלם בתוצאה הכוללת. כמו כן, בביטויים פופולריים במיוחד המודעה שלכם חולקת סביבות פרסום יחד עם מודעות רבות אחרות, ולכן מדובר בפרסום פחות אפקטיבי. לכן, ככל שבחירת מילות החיפוש תהיה יותר ממוקדת וחכמה, כך הפרסום יהיה מוצלח יותר ויבליט אתכם.

 

התוכן הוא המלך

ברגע שבחרנו מילות חיפוש מתאימות, הגיע הזמן לבחור את תוכן המודעה. גוגל מציעה למפרסמים להשתמש בניסוחים שונים בהתאם למילות החיפוש, ובכך מאפשרת לכם לייצר מודעות אפקטיביות יותר. על כן, חשוב מאוד להקפיד לנצל את ההזדמנות הזו ולכתוב מודעה מתאימה עבור כל מילת חיפוש. בנוסף, גוגל גם מאפשר לכם לפרסם מחוץ ללוח החיפוש, במה שמכונה ״שותפות גוגל״. הכוונה לאתרים הנמצאים ברשות גוגל או אתרים המוכרים שטחי פרסום לגוגל, ובהם מפרסמים יכולים להציג הודעות. שם לא קיימת שליטה על מילות החיפוש, אך הופעה של מודעות באתרים מתאימים עדיין יכולה לקדם את החברה ולהביא אליה לקוחות רבים ממקומות שונים.

 

נהג מקצועי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *