חיפוש
עמוד הבית » קידום ושיווק » 5 דרכים לשיווק אתר שיפוצים

5 דרכים לשיווק אתר שיפוצים

מהפכת האינטרנט היא אולי המהפכה המשמעותית ביותר והמשפיעה ביותר על האופן שבו נוהגים בעלי עסקים קטנים כגדולים לשווק את עצמם ולקדם את המכירות שלהם. בשנים האחרונות חלחלה המהפכה והגיעה גם לעסק הקטן ביותר, קרי חנות המכולת השכונתית או השיפוצניק. מה זה אינטרנט, מנועי חיפוש ורשתות חברתיות? מהן 5 הדרכם שבאמצעותן ניתן לשווק אתר שיפוצים ולהגדיל את חוג הלקוחות של העסק? מדוע חשוב לבצע את קידום האתר באמצעות אנשי מקצוע? להלן התשובות.

אינטרנט, מנועי חיפוש ורשתות חברתיות

רשת האינטרנט הוקמה באמצע המאה שעברה. בעשור האחרון השתפרה מאד מהירות הגלישה כמו גם היכולת של מנועי החיפוש להציג בדיוק את אתר האינטרנט הרצוי, כולל מיקום העסק. כיום, גם אתר אינטרנט של עסק קטן באחת השכונות בעיר הגדולה, יכול לצבור מספר גדול של לקוחות מסביבת הפעילות של העסק. עם השנים התפתחו גם הרשתות החברתיות, שהמוכרת יותר מביניהן היא פייסבוק. גם הרשת הזאת הפכה בשנים האחרונות לסוג של פלטפורמה נוחה לפרסום ומיתוג של עסקים. (טיפים לשיווק ומיתוג).

עבודה על מחשב

פרסום ברשת – 5 דרכים לשיווק אתר

אחד היתרונות הגדולים של רשת האינטרנט, טמון בעובדה שהיא מאפשרת בתקציב קטן יחסית, להגיע למספר גדול של לקוחות, שמלכתחילה מחפשים את מונח ספציפי במנועי החיפוש. על מנת לשווק אתר אינטרנט בכלל, ואתר שיפוצים בפרט, מובאות כאן חמש דרכים להגדלת חוג הלקוחות באמצעות האתר.

קידום אורגני: קידום אורגני של אתר השיפוצים מביא את אתר האינטרנט למקומות ראשונים בביטויים נבחרים, שלא באמצעות פרסום ממומן. ככל שהאתר איכותי יותר, בעל נראות גבוהה יותר וידידותי למשתמש, כך הוא יעלה מהר יותר לעמודים הראשונים במנועי החיפוש.

קידום ממומן: בראש כל עמוד במנועי החיפוש, מופיעים אתרים שסללו את דרכם באמצעות תשלום לגוגל או למנועי החיפוש האחרים. ניתן לקדם אתר כך שיופיע רק לפני אנשים באזורים מסוימים, המחפשים מילות חיפוש מסוימות בשעות מסוימות. כך, שיפוצניק בבת ים יכול לגרום לכך שהאתר שלו יופיע רק בבת ים וסביבתה ורק בשעות שהוא יחליט עליהן מראש.

קידום ברשתות החברתיות: קידום כאמור מתבצע באמצעות פתיחת דף עסקי, בפייסבוק למשל. וקידום שלו בקרב לקוחות פוטנציאליים. המינוף של דף פייסבוק המקודם בצורה מקצועית, יכול להביא מספר גדול של גולשים לאהוב את הדף, ולצרוך את השירותים שהוא מציע.

מאמרים מקצועיים באתרי אינטרנט גדולים: מאמר מקצועי אחד שמתפרסם באתר חדשות גדול, דוגמת YNET, עשוי למשוך לקוחות פוטנציאליים רבים לאתר האינטרנט של העסק,

שמירה על קשר עם לקוחות: גולשים רבים נרשמים לקבלת ידיעון תקופתי מהאתר. השקעה נכונה בשמירה על קשר איתם היא אמצעי מצוין לשמירה על קשב ותשומת לב של לקוחות פוטנציאליים.

אם יש לך עניין לקדם את אתר האינטרנט שלך ולהגדיל את חוג הלקוחות, אתה במקום הנכון. המומחים של Krugzor SEO יסייעו לך לקדם את האתר ולהפיק ממנו את התועלת הרבה ביותר. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אלים בהקדם להמשך התהליך.

אולי יעניין אותך גם