חיפוש
עמוד הבית » שיווק דיגיטלי » שיווק תחום הזגגות דרך האינסטגרם

שיווק תחום הזגגות דרך האינסטגרם

האינסטגרם היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב יותר מ-2 מיליון משתמשים בארץ וכ-800 מיליון משתמשים בעולם.

כאשר עסק משווק את עצמו בפלטפורמה זו, הוא זוכה לחשיפה רבה במידה והוא עושה זאת בצורה יעילה.

המאמר יסביר כיצד תחום הזגגות יכול לשווק ולקדם את המכירות שלו באינסטגרם.

 

מדוע לשווק באינסטגרם?

בממוצע נכנסים לאינסטגרם 2 מיליון משתמשים ישראליים עשרות פעמים ביום מתוכם 33% מבצעים רכישות באמצעות האפליקציה. כלומר, עסק בתחום הזגגות הרוצה לשווק את עצמו יכול למכור מדי יום מאות מקלחונים, מראות, מעקות זכוכית, מדפים ועוד. החשיפה העצומה שמקבלים באינסטגרם לא רק מוכרת אלא אף עשויה למתג את העסק ולהפוך אותו למשפיע על הצרכנים השונים. מלבד זאת, העסק הופך לפופולרי ונמצא צעד אחד לפני המתחרים שלו. אם כן כיצד עושים זאת נכון?

 

שיווק יעיל באינסטגרם לעסק הזגגות

זגגות הוא תחום הכולל עיצוב והתקנה של זכוכית לצרכים שונים. אנשים זקוקים למוצרים שונים על מנת לשפץ ולשדרג את הבית שלהם ולכן מחפשים את המשווקים באתרים השונים. כאשר עסק בתחום הזגגות פותח דף עסקי באינסטגרם הוא צריך לטפח אותו ולייצר אינטראקציה עם העוקבים שלו. כלומר, להעלות תכנים בכל האמצעים כמו: סטורי, פוסטים, תמונות, סרטונים, שידורים חיים וכד' בשעות בהם יש שימוש רב באפליקציה (בעיקר בערב). התכנים צריכים להיות רלוונטיים לקהל היעד ולהעניק שירות. הכוונה להעלות פוסטים כמו: איך בוחרים מקלחונים, כיצד לשדרג את חדר האמבטיה, טיפים להתקנת מעקות מזכוכית, כיצד מנקים זכוכית מבלי לשרוט אותה ועוד. ברגע שהתכנים יעילים למשתמשים הם יתחילו לעקוב אחר הדף העסקי, לסמן לייקים, להגיב, לתייג ולשתף. כל הפעולות הללו הן האינטראקציה. כדי שהאינטראקציה תגבר המשווק צריך להגיב לתגובות או לסמן להם לייקים. ומדוע?

 

מדוע חשוב לעסק מתחום הזגגות ליצור אינטראקציה עם העוקבים שלו?

לאינסטגרם יש אלגוריתם המזהה מתי יש אינטראקציה עם העוקבים. מה כמות העוקבים, כמה לייקים על הפוסט, כמה תגובות, שיתופים ועוד. ברגע שהוא מזהה אינטראקציה גבוהה, הוא מייד מעלה את הפוסט או הסטורי לעמוד הפיד של משתמשים נוספים והעסק מקבל חשיפה בקרב עוקבים פוטנציאליים וכך למעשה מגדיל את טווח הלקוחות שלו. ככל שהתכנים יהיו מעניינים, מסקרנים וישרתו את המשתמשים וככל שתהיה יותר אינטראקציה, כך החשיפה תהיה גדולה יותר והעסק ימתג את עצמו. ברגע שעסק בתחום הזגגות הופך למותג, הוא יכול להשאיר אבק למתחרים שלו ולהפוך לעסק משגשג שמוכר את הסחורה שלו. ישנם אף עסקים שקונים עוקבים כדי לתת את הפוש הראשוני ולהתפרסם. במידה וקונים עוקבים, לייקים או תגובות יש לעשות זאת מחברות המוכרות אותם ממשתמשים פעילים ולא מזויפים. שיטה נוספת היא לתייג את הפוסטים בהאשטגים בתחום הזגגות שיובילו את העוקבים לפוסטים נוספים של העסק או לשלם לאושיות רשת כדי שיקדמו את עבודות הזגגות.

 

רשת חברתית

אולי יעניין אותך גם