חיפוש
עמוד הבית » פרסום באינטרנט » תיק עבודות: הקמת אתר לחשיפת העסק שלך

תיק עבודות: הקמת אתר לחשיפת העסק שלך

שיווק העסק באמצעות האינטרנט חולל מהפך בעליית המכירות ודרישת הצרכנים. כיום עסק שאינו מופיע באינטרנט כאתר או כדף, עלול להפסיד לעומת מתחרים המשווקים מוצרים דרך הרשת. המאמר יעסוק בדרכים שבאמצעותן ניתן לחשוף את העסק שלך.

 

הקמת אתר לחשיפת העסק

עסק המעוניין להיות רלוונטי ועדכני, חייב לייצר אתר בו מתפרסמים השירותים שלו גם אם אינם נמכרים אונליין. התחרות היא גדולה והיום הגלישה באינטרנט תפסה תאוצה בעיקר כשמחפשים שירותים שונים, מעוניינים להשוות מחירים ולבצע רכישות. האתר חייב להיות עם ממשקים קלים ונוחים ולשלב פיצ'רים המתאימים לקהל היעד. למשל, אתר עיצוב פנים חייב לשלב את כל סגנונות העיצוב באמצעות מלל וצילומים של עבודות מוכחות. באתר צריכים להופיע, בנוסף לאג'נדה של העסק, מאמרים, מידע רלוונטי והמלצות. ככל שתהיה חשיפה גדולה יותר להמלצות על העסק שלך, כך גם המכירות יגדלו והעסק יתפרסם בקהלי יעד שונים המחפשים את השירות שאתה מציע.

 

מאגר אנשי מקצוע

אפשרות נוספת היא לשווק את העסק במאגר בו קטגוריות שונות של בעלי מקצוע המתעסקים בתחומים שונים. למשל מאגר המפרסם אנשי מקצוע בתחום השיפוצים ייתן לעסק שלך מקום עיצובי באתר, גישה נוחה לצרכן וכל המידע הנדרש לו אודות העסק, המחירים, מידע וטיפים, ייעוץ לצרכן והמלצות על בית העסק עם הפרטים האישיים שלו. המאגר הוא מקום שיכול להוות תוספת במידה ויש לעסק אתר ברשת, וכך להפנות את הצרכן באמצעות קישור לאתר. צרכן שיש לו אפשרות בחירה יעדיף להיכנס למאגר כזה ולחפש את השירות בו הוא מעוניין.

 

יצירת דף ברשת חברתית

גם הרשתות החברתיות הפכו לכלי שיווקי באמצעותו ניתן לפרסם ולשווק את העסק. ברשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם יש גלישה מסיבית בכל הגילאים, קבוצות עם נושאים משותפים ואפשרות לקבל ולצבור לייקים כדי שיהיה ניתן לפרסם אותו לכמה שיותר קהלים. בדף מפרסמים את מהות העסק, השירותים שניתנים בו, אפשרות להצטרף ולצרף אנשים נוספים לדף וכן הלאה. כך החשיפה של העסק שלך יכולה להתרחב גם בגזרת הרשתות החברתיות.

 

האם בלוג יכול למקסם את העסק?

בלוג עסקי יכול להיות כלי שיווקי מצוין ולהיעשות בשני מישורים: בלוג המתארח באתר קיים או בלוג פרטי. הכל תלוי בקהל היעד אותו מחפשים. אם זהו עסק השייך לתחום רחב, הוא בהחלט יכול ליהנות מהמטריה הרחבה של אתר המציע שירותים דומים. בכל אופן, הבלוג צריך להיות ממוקד ויעיל לצרכן. אם למשל יש לך עסק לעיצוב פנים, חשוב להתמקד בסגנון העיצוב הייחודי של העסק. יש להיות מעודכנים ולכתוב על דברים חדשניים, לתת לגולשים טיפים ולכתוב על נושאים בהם אתה בקיא והקשורים לעסק. הבלוג צריך להיות קצר וקולע אך עם הרבה תוכן. מומלץ לפרסם בחודש ארבעה פוסטים, המלווים בתמונה וקישור לאתר של העסק ולכתוב בגובה העיניים.

הקמת אתר הקמת אתר

אולי יעניין אותך גם