חיפוש
עמוד הבית » אחסון אתרים » אחסון אתרים מומלץ – וורדפרס או וויקס

אחסון אתרים מומלץ – וורדפרס או וויקס

אחסון אתרים הוא דבר חשוב ביותר בעידן הטכנולוגי שלנו.

כמעט כל מי שמחזיק בבעלותו עסק, רכוש, או תוכן מסוים אשר הוא מייצר, נזקק לאתר שישמר את האינטרסים שלו, ויניב מכך רווח, על ידי שיווק נכון והתמצאות נכונה באתר.

בשביל לשמור על האתר, אנו נדרשים לאחסן אותו אצל חברה טובה, שנותנת מענה לצרכים שונים וקריטיים.

וורדפרס וגם וויקס, הן חברות אחסון אתרים, אך יש בינהן הבדלים, שאותם אציג במאמר זה.

 

השפה – חשובה

כשאנו רוצים למצוא ממשק מתאים ביננו לבין החברה העתידית שלנו, חשוב מאוד שהשפה תהיה עברית, לאלו מאתנו שמתקשים עם שפות אחרות. אחסון וויקס,מתאים את עצמו לקהל הישראלי עם השפה העברית, ועם זאת, ישנם תפריטים מסוימים שכתובים באנגלית, ומי שלא חזק בשפה זו, מתמודד עם קושי מסוים בהבנת התפריטים. אחסון וורדפרס, היא חברה התומכת בשפה העברית וניתן להיעזר בה בקלות, וביעילות עם תמיכה בעברית.

 

 SEO– קידום האתר בצורה המושלמת

בעידן הטכנולוגי שלנו, רבים מהמשתמשים נכנסים לגוגל, בשביל לחפש דברים במנוע החיפוש שלו. אחסון וויקס, לא מציע לרוב מספיק תוספים לקידום האתר האינטרנטי, וכתוצאה מזאת, לא תמיד אנו נחשפים לאתר המאוחסן בוויקס, בשורות החיפוש הראשונות. באחסון וורדפרס, ישנם תוספים רבים המסייעים לבעל האתר, לקדם את אתרו באין מפריע ובצורה טובה.

 

עיצוב האתר – הוא כל העיקר

באחסון וויקס, יש מעל ל500 תבניות, אותן עיצבו במיוחד מראש בשביל נוחות המשתמש. כשאנו מתמקדים בתבנית אחת של וויקס, ונרצה בהמשך לשנות אותה, לא יהיה ניתן לעשות זאת. אלא, להמשיך לעצב את התבנית הראשונה שבחרנו. ניתן להיעזר בכלי בנייה רבים, והממשק נוח ומכובד, אך לא יהיה ניתן להחליף לתבנית אחרת, שאולי עם הזמן נתחבר אליה יותר.

באחסון וורדפרס, ישנם אמצעים חינמיים ובתשלום. האמצעים החינמיים, נותנים הרבה ערכות נושא לבחירה, אך הם יהיו מוגבלים בביצועים שלהם. כמו בכל מוצר טוב, כדי להנות ממנו, כנראה שנצטרך לשלם עבורו. ערכות הנושא שבתשלום, מאפשרות לנו תמיכה פרימיום, יש בהן אופציות נרחבות יותר וגדולות יותר. כמו כן, ניתן להחליף בין התבניות השונות, אם נרצה בזאת, בשונה מוויקס.

 

העברת תכנים

במידה והנכם מעוניינים בהעברת אתר שמאוחסן בוויקס לפלטפורמה אחרת, זה עלול להוות בעיה. למרות שבוויקס יש אופציית ייצוא, היא נורא מוגבלת ולא נותנת לייצא את כל האתר במלואו, אלא דברים מסוימים. למשל, היא אינה משכפלת מדיה וכו׳. בוורדפרס, ניתן לשכפל את האתר עצמו ובעצם לגבותו.

 

אחסון אתרים זו האופנה החדשה

אז נכון, יש מספר חברות גדול מאוד ברחבי העולם, וקל להתבלבל בינהן ולתהות איזו המתאימה עבורנו, אבל לדעתי, וורדפרס היא המכריעה מבינהן. היא קלה לתפעול ולשימוש, נגישה בשפה העברית ובעלת מגוון אופציות היכולות להיטיב את האתר שלכם ולשדרג אותו ככל שתרצו. כשמדובר באחסון אתרים, חשוב לבחור אתר חזק, עמיד, ומקצועי.

 

תוכנה

אולי יעניין אותך גם