חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים אורגני » איך אפשר לקדם את האתר בגוגל?

איך אפשר לקדם את האתר בגוגל?

אם הקמתם אתר, חנות אינטרנטית או בלוג, סביר להניח שתרצו לקדם אותו ולחשוף אותו כמה שיותר ליותר ויותר משתמשים ולקוחות חדשים. גוגל אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר, אם לא הפופולרי והאהוב ביותר.

כיום כל אחד יודע להשתמש בגוגל כמנוע חיפוש לדברים שונים, אך לא כולם מבינים כיצד הוא עובד. כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל, עליכם להבין כיצד קידום אתרים עובד ולהבין יותר את מאחורי הקלעים של קידום האתרים.

 

איך זה עובד

למעשה, כאשר משתמשים מבצעים חיפוש בגוגל, הם למעשה מחפשים בתוך אינדקס שגוגל הכין מראש. גוגל מארגן תוצאות באינדקס הזה בהתאם לחיפוש של אותם משתמשים וכך מציג את התוצאות שיהיו רלוונטיות ביותר לפי פרמטרים שונים כמו למשל – ביטוי הנמצא בכותרת, בתכנים, איכות האתר, האם יש אתרים המקושרים אליו כמקור סמכות ועוד.

קידום של אתרים יכול להתבסס על פעולות רבות באתר עצמו וגם באתרים אחרים. אלגוריתם של גוגל מתבסס על פרמטרים שונים כמו מהירות הטעינה שלו, חווית המשתמש באתר, פופולריות, תוכן ועוד. כיום אם רוצים לבנות אתר אינטרנט, בניית אתרים בוורדפרס הוא הפופולרי והמבוקש ביותר.

 

מחקר מילים

למחקר מילים יש משמעות גדולה מאוד במנוע החיפוש, חשוב להבין את מידת הרלוונטיות שיש למילות החיפוש אל הרלוונטיות עבור אתר, כך ניתן להתאים סטים של ביטויים או מילים לעמודים, בין אם הם עמודים קיימים או עמודים חדשים.

כדי להבין יותר טוב, תוכלו לבצע מחקר קטן ולחפש בגוגל כמה ביטויים שקשורים אחד לשני ותוכלו לבדוק מי נמצא בעשירייה הראשונה ומה צריך לעשות כדי להגיע לשם, כמו מוצרים, תמונות, תוכן ועוד. כך ניתן לבדוק ולחקור את קידום אתרים בגוגל בצורה טובה, קצרה ויעילה.

 

קידום האתר

לאחר מחקר המילים, צריך לבצע התאמות באתר שנקראות למעשה SEO בשפה המקצועית (קידום אתרים). כאשר מוסיפים ביטויים, חשוב שהביטוי יהיה ספציפי וממוקד ולהציב אותו בקטגוריה המתאימה לו.

חשוב להבין שאחד מהגורמים החשובים ביותר הוא גם טעינה מהירה של האתר שלכם, אתר שלא יתפקד במהירות עלול לגרום לגולשים לוותר ולעבור לאתר הבא וכך אתם מפספסים לקוחות פוטנציאליים עבורכם. חשוב גם להתאים את האתר לסוגי מסכים שונים, לא מעט אנשים צופים וגולשים בתכנים מהנייד או מהטאבלט, ולא רק מהמחשב.

בגלל שקיים יש לא מעט סוגי מסכים וכולם משתמשים בהכל, חשוב לבצע התאמה לכל סוגי המסכים כדי שיתאימו לכולם בכל מקום. בכל מקרה מומלץ מאוד להיוועץ עם מקדם אתרים מקצועי, על מנת לקדם את האתר שלכם בצורה האופטימלית ביותר.

 

לסיכום

בכדי שהאתר יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, חשוב לבצע שינויים הדרושים כדי להתאימו למנוע החיפוש, כמו למשל מחקר מילות, מהירות טעינת האתר, התאמה לסוגי מסכים שונים ועוד. חשוב לומר שרצוי ומומלץ להיוועץ עם איש מקצוע שהוא מקדם אתרים, כדי שידע להשיג את התוצאות הרצויות והאופטימליות עבורכם ועבור הצרכים שלכם. בהצלחה!

בניית אתרים בוורדפרס

אולי יעניין אותך גם