חיפוש
עמוד הבית » אוטומציות » איך זאפייר תעזור לך באסטרטגיה שיווקית?

איך זאפייר תעזור לך באסטרטגיה שיווקית?

העולם ביצע שינוי מהותי בכל מה שקשור לשיווק ופרסום בשנים האחרונות.

אם בעבר רק עסקים גדולים היו יכולים לשווק את עצמם באופן ראוי לכולם, עם

ההתפתחות הטכנולוגית גם העסק הקטן ביותר יכול להגיע לכיס של כל אחד ואחד מאיתנו בזכות אותן המדיות החברתיות השונות והאינטרנט.

חברות רבות משתמשות בכלים שונים בכדי לבצע ייעול של העסק שלהם.

כיצד ניתן לבנות אסטרטגיה שיווקית בעזרת כלי אוטומציה? כיצד זאפייר תעזור לנו בכך? בואו נבצע בדיקה קצרה.

 

מה זה אסטרטגיה שיווקית בכלל?

מדובר בעצם בלקיחה של התחום של העסק שלנו ובעצם לבנות אסטרטגיה מסודרת בכל מה שקשור לשיווק העסק. ישנם אתגרים רבים ומשברים רבים שיכולים להיות בדרך ובכדי להצליח ולהבין כיצד להתמודד איתם בשיווק העסק. האסטרטגיה השיווקית היא בעצם האסטרטגיה שלנו אך ורק בכל מה שקשור לשיווק העסק, אינה קשורה לאסטרטגיה העסקית או לתוכניות פעולה שונות שקשורות לעסק שאינן עוסקות בשיווק.

אז נכון בעבר היה פחות חשוב לנהל את השיווק שלך בצורה אסטרטגית אבל היום מדובר בעולם חדש וטכנולוגי אשר תוכנות שונות יודעות כבר לבצע בשבילך את האסטרטגיות השונות ואפילו לייעץ לך על אסטרטגיות שיווק שונות. כן העולם הטכנולוגי גרם אולי מצד אחד לייעול של שיווקיים שונים של עסקים, מצד שני רבים מן העסקים עדיין בוחרים שלא להשתמש ולא לתכנן את השיווק שלהם ולכן הם נופלים מבחינה פרסומית הרבה פעמים לעסקים שהם פחות איכותיים מהם או נותנים מוצר שהוא פחות איכותי מהם וזה רק בגלל שהם לא עבדו עם אסטרטגיה מסודרת לשיווק העסק.

 

אז איך זאפייר נכנסת לתמונה?

הכלי של zapier מהווה בעצם כלי של אוטומציה לעסק. מה זה אוטומציה? אותם הבוטים שאנחנו פוגשים באתרים שנותנים לנו שירות מלא הרבה פעמים, אותן ההודעות יום הולדת שמח ומגיע לך היום 30 אחוז הנחה, הכל בעצם היום נעשה באופן אוטומטי. לכן הכלי הנ"ל יכול לעזור מאוד באסטרטגיה השיווקית בצורות רבות. קודם כל הוא חוסך המון אבל המון זמן. לנהל מאגר לקוחות ידנית זה מאוד קשה, להתעסק עם ביטולים להתעסק עם הזמנות ולהתעסק עם תאריכים ופרטים שונים זה מאוד קשה ולוקח המון זמן. כאן המערכת עושה זאת אוטומטית.

בנוסף המערכת באופן אוטומטי יכולה לבצע תהליכים שיווקיים שונים מה שחוסך לנו עבודה רבה בין אם בשליחת אסאמסים, בין אם במתן שירות טוב ואיכותי ללא כל צורך בשיחה עם "נציג" אלא אם בוט שעושה עבודה מושלמת. לכן זאפייר יכולה לעזור מאוד באסטרטגיה השיווקית ואנחנו ממליצים בחום לנסות ולקחת את הכלים הללו שהם מציעים ולייעל אותם למענכם. חשוב מאוד להבין שהעולם התקדם ולכן חשוב לדעת כיצד לשווק נכון וכיצד להתייעל

 

בניית אתר