חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » איך לבחור מתנה לבן הזוג באופן מקוון

איך לבחור מתנה לבן הזוג באופן מקוון

איך לבחורל מתנה לבן הזוג באופן מקוון? גאדג'טשופ מגישה את המדריך המלא, מהקל אל הכבד: איך בכלל בוחרים מתנות, איך בוחרים מתנות לבן הזוג ואיך בוחרים מתנות לבן זוג באופן מקוון.

לא קונים מתנה לפני המדריך הזה!

 

נתחיל בשאלה כללית יותר – איך בכלל בוחרים מתנות?

  1. השלב הראשון בדרך למתנות מוצלחות: נבחר בחנות מתנות איכותית, כזו שמוצריה מיועדים להפתיע, לפנק ולשמח את האנושות. חנות שמספקת גאדג'טים איכותיים של חברות מובילות עונה להגדרה הזו יותר מכל. בגאדג'טים טובים יש מימד מפתיע ומגניב, וגם פתרון מפנק ועיצוב משמח.
  2. בשלב השני, נגדיר 2 גורמים שיכוונו אותנו בבחירת המתנה הספציפית. מדובר ב-2 היבטים של הנמען, המיועד לקבל את המתנה שלנו: צורך ואופי.

 

ההיבטים הסבר דוגמאות
צורך נשאל את עצמנו: מה הוא אוהב לעשות? איזה תחום פונקציונלי כדאי שהמתנה תשרת? תחומים פופולריים הם: אוכל, מוסיקה, אופנה וספורט. מי שאוהב וויסקי, יכול להנות מסט לוויסקי או אבני קרח לוויסקי.
אופי וגם האופי חשוב לא פחות. כי יש מי שאוהב מוצרים מינימליסטיים, יש מי שמעדיף להפך… אופי של 2 אנשים עם אותו צורך, יכוון ל-2 מוצרים שונים לחלוטין. לא כל מי שאוהב וויסקי יתחבר לסט וויסקי עם גולגלות, או לדקנטר גולגלות.

 

 

איך לבחור מתנה לבן הזוג?

בבחירת מתנה לבן הזוג יש כבר עניין נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת. מעבר לצורך ולאופי, יש את המסר המיוחד שנרצה להעביר לבן הזוג. מה למשל?

  • אז לפעמים נרצה להפתיע את בן הזוג, עם משהו שהוא עוד לא חשב עליו. הוא לא שמע על משקפיים פריזמטיות, עלינו! מתנה כזאת תעביר מסר מרגש וייחודי – "התאמצתי, השקעתי, חיפשתי להפתיע ולהלהיב".
  • לפעמים דווקא נעדיף את המתנות הצפויות יותר. אם קרה שעברנו ליד חנות גאדג'טים (זה כמובן יכול לקרות באופן מתוכנן), והבן זוג שלנו התלהב ואמר "וואו, היה בא לי כזה כובע עם אוזניות בלוטוס" – זאת דווקא מתנה שהוא חשב עליה ואולי אפילו ציפה לקבל. זאת אמירה של "מגשימה לך את החלומות".
  • יש אירועים שבהם נעדיף את המתנות הרומנטיות. מה לעשות, יש להן קסם משלהן. ספל האהבה, למשל, הוא מתנה שממלאה את בן הזוג בתחושה של אהבה, מתיקות וחמימות.
  • ולפעמים, הפינוק האמיתי זה פשוט לחשוב בעצמנו – מה הוא אוהב לעשות? מה יעזור לו לעשות את זה טוב יותר? אולי דווקא קונסולת משחקים ניידת תהיה בשבילו שדרוג והנאה?

לסיכום – נחשוב גם על המסר המיוחד שאנו רוצים/ות להעביר לבן הזוג שלנו.

 

לבחור מתנה לבן הזוג באופן מקוון

האתגר הסיבה הפתרון
קושי להתרשם ממאפיינים אסתטיים של המוצר, בעיקר צבע צבעי מסך מהווים מערכת צבעים לא פיגמנטלית, וההתרשמות מהצבע במציאות אינה מדויקת לרוב, נסתפק בצבע כללי. כשנרצה להתרשם מהגוון המדויק נשתדל לדמיין צבע מעט פחות בהיר וזוהר מהצבע במסך, כך נקבל את הצבע האמיתי
קושי להשוות בין 2 מוצרים נכנסים בכל פעם למוצר אחד, שלא כמו בקנייה פרונטלית אפשר לפתוח 2 חלונות חיפוש במחשב, ולהקטין אותם (שלא יהיו פול סקרין). כך ניתן לראות את 2 המוצרים בו זמנית
קושי להתרשם מחווית השימוש לא ניתן להפעיל / להתנסות בשימוש בגאדג'ט נאתר את כל המידע האפשרי באתר, כולל: כל התמונות, סרטונים של המוצר, תיאור מילולי וגם תגובות של הקוראים
קושי להתרשם מהגודל / המידה של המוצר הגודל בתמונה עלול לתעתע שלא כמו גודל במציאות הכי טוב לבדוק אם יש מידות מדויקות באתר, ולהשוות למידות של חפץ מוכר / מידות גוף של בן הזוג

 

מארזים

אולי יעניין אותך גם