חיפוש
עמוד הבית » אחסון אתרים » איך לבחור שרת אחסון כשבונים אתר

איך לבחור שרת אחסון כשבונים אתר

אם אתם בתהליך של בניית אתר בוודאי תגיעו לשלב של בחירת שרת אחסון, אם עוד לא הגעתם אליו כבר.

בחירת שרת אחסון כשבונים אתר מעלה הרבה שאלות: כיצד יודעים מה לבחור? איזה שרת נותן ביצועים טובים או שירות טוב? מה טווח המחירים והאם שרת

זול הוא טוב? מגוון החברות הקיימות שמספקות את השירות הוא גדול ולכן צריך לעשות סקר שוק ולהבין לקראת מה אתם נכנסים כאשר אתם בוחרים את

שרת האחסון.

שרת אחסון טוב מביא לדירוג גבוה של האתר בגוגל, מאפשר מהירות גבוהה באתר ומאבטח אותו וגם קובע עד כמה האתר יציב.

אנחנו ננסה לעזור לכם לעשות קצת סדר.

 

צורכי האתר

כדי לבחור שרת אחסון מתאים צריך לדעת מהם הצרכים של האתר אותו תרצו לבנות: מהו סוג האתר, בלוג פשוט או חנות און ליין גדולה? כמה מבקרים אתם צופים שייכנסו לאתר? מהו התקציב שלכם? האם האתר צריך תמיכה, Microsoft office windows או תוכנה מסוימת?  התכונה החשובה ביותר בשרת האחסון היא שהוא יעבוד רצוף ללא תקלות ומבלי שהאתר יקרוס. לשם כך צריך אינטרנט חזק וטוב שגם הוא יעבוד תחת שרת חזק ויציב. בנוסף, לגבי הדומיין, המחירים הטובים שיש היום בשוק מאפשרים רכישה של מספר דומיינים ולכן חשוב ששרת האחסון יאפשר לכם את זה באם ואתם צריכים.

 

מחיר השרת ואפשרויות ביטול והחזר

כשאתם בוחרים בונה אתרים שלכם, בין אם זה אדם פרטי או חברה גדולה, הם כבר יכולים לתמחר לכם את השרת ולפעמים זה גם כלול במחיר. אם אתם בונים לבד את האתר וצריכים לרכוש שרת אחסון אז נעדכן אתכם שמבחינת מחיר רישום המחירים טובים עם הנחות משמעותיות עם תשלום חודשי של בערך 10 דולר, לעומת זאת, דווקא החידוש הוא יקר. כדאי לכם לבדוק מראש את מחיר החידוש. תנאי הביטול משתנים בין סוגי השרתים ולא תמיד יש החזר כספי מלא ולכן כדאי לברר מראש את המדיניות לפני שרוכשים את שרת האחסון.

 

תמיכה טכנית

עוד דבר חשוב הוא התמיכה הטכנית של החברה איתה תבחרו לעבוד. חשוב שהתמיכה תהיה כל שעות היום ובכל ימות השבוע לפחות ברמת הצ'אט הוירטואלי. בנוסף, רמת השפה האנגלית של הנציגים גם משתנה בין החברות, כאשר יש חברות שמעסיקות נציגים עם רמה נמוכה של אנגלית כדי לחסוך בעלויות וזה ישפיע על השירות שתקבלו. לגבי האנגלית שלכם, אם אתם לא שולטים בשפה, יש חברות שמשתמשות בשפה העברית בלוח הבקרה.

לסיכום, אם אתם נעזרים בחברה של בניית אתרים לעסקים, היא כבר תדאג לכם לכל נושא שרת האחסון אך אם אתם עושים זאת לבד, תדעו את הצרכים שלכם מראש, את התקציב ואת רמת האמינות והאבטחה הנדרשת לאתר שלכם.

 

מחשבים מחוברים לענן

אולי יעניין אותך גם