חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » איך להדפיס תמונה על זכוכית דרך האינטרנט

איך להדפיס תמונה על זכוכית דרך האינטרנט

עד לפני כמה שנים, הזמנות של תמונות מודפסות באופן ייחודי היה נחשב להליך מורכב ומסובך. כזה שדורש להוריד תוכנה, להעלות תמונה ולחכות. לחכות שהתמונה תיטען, תעלה לתוכנה ובסופו של ההליך, תעבור אל החברה להדפסה. היום ההליך הוא קל הרבה יותר, כך שכל אחד, גם מי שלא בקיא באינטרנט יכול להדפיס תמונה על זכוכית ברשת. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לעשות זאת.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שמצאנו את עצמנו מתערבים עם חבר קרוב שאמר שהוא לא מדפיס יותר תמונות באינטרנט, רק בחנות פיזית בגלל שמדובר בהליך מסורבל. לדבריו, בשנת 2016 הוא הדפיס בפעם האחרונה תמונה על עץ ומאז הוא בחר שלא להסתבך עם האינטרנט ובטח שלא עם הדפסת תמונה על זכוכית שנחשבת מבחינתו למורכבת עוד יותר. היה מאוד קשה לשכנע אותו שהיום, בשנה הנוכחית, מדובר בהליך פשוט מאוד. לכן, החלטנו לכתוב מדריך שיאפשר לו לגלות את ההליך הפשוט. כך, גם אחרים יוכלו ליהנות ולקבל את המידע החשוב הזה.

 

איך להדפיס תמונה על זכוכית דרך האינטרנט? – שלב מספר 1

בשלב הראשון אתם צריכים לבחור תמונה שתענה על הקריטריונים הבאים:

  • שתהיה באיכות טובה (כלומר, לא מטושטשת או חתוכה)
  • שתהיה בגודל סביר (כלומר, לא תמונה שכיווצתם)
  • שתהיה התמונה שאתם רוצים להדפיס על הזכוכית

לאחר שתבחרו את התמונה שעונה לקריטריונים הללו, תוכלו להיכנס לאתר שמציע אפשרות של הדפסת תמונה על זכוכית אונליין.

 

איך להדפיס תמונה על זכוכית דרך האינטרנט? – שלב מספר 2

בשלב זה, עליכם להיכנס באתר ללשונית שנקראת "הדפסת תמונה על זכוכית", ללחוץ על האפשרות "העלה תמונה" ולבחור את עיצוב הזכוכית המתאים לכם. השלב הזה הוא חשוב מאוד ודורש מכם ריכוז. חשוב מאוד שתעסקו אך ורק בהעלאת התמונה ולא תשוחחו בטלפון תוך כדי או תבצעו פעולות נוספות, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהעליתם את התמונה הנכונה למקום הנכון.

 

איך להדפיס תמונה על זכוכית דרך האינטרנט? – שלב מספר 3

בשלב זה, אחרי שהעליתם את התמונה הנבחרת ובחרתם את העיצוב המתאים, אתם יכולים ללחוץ על כפתור "סיום הזמנה". הדבר יוביל אתכם אל מילוי הפרטים האישיים שלכם. שם תצטרכו למלא בין היתר את שמכם המלא, מספר טלפון, כתובת מגורים ופרטי אמצעי תשלום. השלב הזה הוא השלב הסופי בו אתם גם בוחרים את האופן שבו אתם רוצים לקבל את התמונה שלכם. כאשר האפשרויות צפויות להיות אלו:

  • באמצעות שליח עד הבית
  • באמצעות משלוח בוקסיט
  • באמצעות דואר רשום

עליכם לבחור את הדרך המועדפת ולחכות עד שהתמונה תגיע אליכם.

 

לסיום

עד כאן השלבים שאפשרו לכם להבין איך תוכלו להדפיס תמונה על זכוכית דרך האינטרנט בקלות ובנוחות  מבלי להסתבך או לגשת לחנות פיזית. שיהיה בהצלחה!

מטבח

 

אולי יעניין אותך גם